Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Mangler en der kan holde på formerne

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Mangler en der kan holde på formerne

    Jeg sidder og roder med folder til forskellige ting indenfor rokken og varmestuestrik.

    De folder vi har http://rokken3.dk/forum/local_links.php?catid=181 er opdelt i 3 felter og det skal de også blive ved med at være, men de står ikke lige på siden og er lige store.

    Så er der nogen der kan hitte ud af at lave sådan side som jeg så bare kan fylde det i der skal bruges ?? Jeg aner ikkehvordan man gør..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Inger1 Gæst
    Hvis de er lavet i word kan du rette til i sidelayout og i margener, så de bliver lige store. Når de printes ud som 2 sides forskydes de altid lidt .
    Har lavet skemabøger og det var et arbejde som tog en del tid. Nu har de fleste jo eletroniske skemaer.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    28 Mar 2009
    Geografisk sted
    Jylland
    Indlæg
    432
    Hvis det skal bruges som 3-fløjet folder skal de 3 felter faktisk ikke være ligeligt fordelt på siden, da teksten så kommer til at stå mærkeligt, når man folder.

    Men du kan som udgangspunkt vælge 3 kolonner (stedet afhænger af, hvilken officepakke, du har, hvis du laver det i word) og så justere bredden af hver kolonne.

    Du må gerne mail'e filen til mig, så skal jeg prøve at se på det. :)

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tak skal du have, den er sendt
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    28 Mar 2009
    Geografisk sted
    Jylland
    Indlæg
    432
    Hej Bente
    Sender dig lige pb med en anden mailadresse. Din mail er for stor til den indbakke, du har sendt til, så jeg kan ikke åbne den.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Du er bare dejlig
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så har jeg fået en folder jeg bare kan skrive i TAK til Jyden
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •