Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: manden ville mig det godt

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    midtfyn
    Indlæg
    200

    Arrig manden ville mig det godt

    Har lige strikket et par strømper til min søn på 8, som ELSKER hjemmestrikkede strømper. Jeg har sat vaskemaskinen i gang og køre med min datter til luciaoptog på byens plejehjem. Da vi er hjemme et par timer senere, har manden tørret tøjet i tørretubleren. Da jeg vil ligge det sammen, hvad finder jeg? Min søns nye strømper, i en meget lille og filtet udgave. Så nu må jeg da have lov til at købe nyt garn.

    Ps. Min mand var nu ikke stolt af sin gerning.
    Tænk på og hjælp andre end dig selv

  2. #2
    nette strik Gæst
    Av, den har vi vist prøvet alle sammen, manden må have gang i pindene, og strikke et par nye

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Mine strikkede strømper har da altid kunnet vaskes i maskinen - det troede jeg alle strømper kunne ? Og de har heller ikke taget skade af at komme i tumbleren

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    24 Jan 2010
    Geografisk sted
    Hovedstaden
    Indlæg
    182
    Det gør jeg nu også med mine :0)

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Uha det har jeg prøvet med 100% uldsokker..vrææællll.
    jeg håber da, at din mand ikke har tabt modet, med at vaske/tørre tøj..det ville jo være ærgeligt

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Åh nej dog!! Men se det fra den positive side: Tænk nu, hvis det var et kæmpestort sengetæppe eller et andet vildt stort arbejde, så ville det nok være endnu værre.

    (Det er selvfølgelig stadig træls, fordi det er spildt arbejde, når nu du har siddet og strikket og strikket - ØV!)
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    4760 Kastrup Vordingborg
    Indlæg
    150
    Se nu lidt positivt på det. så er der et par futter til Maratonet
    Hilsen Kvikkevik
    Alt det vi ikke kan,kan vi lære.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    14 Apr 2009
    Geografisk sted
    7600 Struer
    Indlæg
    200
    Sikke en sød tanke af din mand, at han lige ville hjælpe dig.. Synd at der så lige skulle ligge et par nye sokker..Kan godt forstå vores mænder af og til syntes det kan være svært at gøre det rigtige..Håber der en i familien med små fødder der så kan ha' glæde af dem.. Jeg vasker altid mine hjemmestrikkede sokker på 40 grader uden problemer. Men nu ved jeg så at jeg ikke skal prøve at tørre dem i tørretrumpleren.. Så stor tak til din mand for den oplysning..
    Hilsen Dikte

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    midtfyn
    Indlæg
    200
    Kan fortælle at manden igen har vasket tøj, uden problemer. De filtrede strømper kan passe på en dukke, så helt spildt er de ikke. Jeg er fluks igang med nye strømper til sønnen. Nu kommer de jo rigtig til deres ret med alt det sne vi har fået.
    Tænk på og hjælp andre end dig selv

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •