Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Garn indsamling i Aarhus

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Garn indsamling i Aarhus

    Jeg fik en mail:

    Kære Bente


    Planen er således, at Line og jeg sender en pressemedelelse ud om at FO
    Århus i samarbejde med Øst for Paradis hele december indsamler garn
    frem til juleaften. Man vil kunne aflevere garn i biografen Øst For Paradis, adressen er Paradisgade 7-9, hvor
    der opstilles beholder til formålet. Kunne det tænkes, at vi kunne få
    en repræsentant fra strikkerne ned til et fællesbillede i Øst for
    Paradis fx. på søndag eller mandag?

    Line og jeg sender beskeden ud via vore netværk.

    Vi sørger for at garnet kommer til det depotet i FO byen, når
    indsamlingen er slut.

    Bedste hilsener

    Sanne Bjørn

    Jeg tror vi får en god start på vores depot i Aarhus med al en hjælpsomhed
    Sidst redigeret af hundeuld : 30-11-2012 kl. 12:58
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Michsus avatar
    Michsu er offline Depotbestyr for Limfjordsgruppen + Varmestuestrikker
    Tilmeldingsdato
    29 Feb 2012
    Geografisk sted
    Vodskov
    Indlæg
    567
    Ej, hvor lyder det bare godt. Sikke en "julegave"

    Tak til dem

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja ikke, og nu bliver meddelsen sendt ud til 4500 pædagoer og det bliver lagt på Facebook som begivenhed... mere
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Godt initiativ

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    FO byen i Aarhus overgår sig selv , jeg har jo ikke mulighed for at følge med i den avis, men om de ikke hjælper også her TAK til jer alle derover.

    Her er avis udklip mm. datoen står på udklippene hvornår de har været i.

    image001.jpg
    Foto: Iris/Scanpix
    Onsdag den 5. december 2012, 18:25
    AARHUS
    Hele december kan man aflevere sit garn i »Øst for Paradis«. Garnet går til varmestuestrikkerne, som er en sammenslutning af frivillige strikkere. De producerer bl.a. sokker til hjemløse, som kommer i varmestuerne, og mennesker på krisecentre og væresteder. Alle har brug for at have varme tæer i de kolde måneder.
    Initiativet til garnindsamlingen er taget af Line Daugbjerg Christensen, som er biografdirektør i Øst for Paradis, og Sanne Bjørn, bestyrelsesmedlem i FO, Århus. De to fik ideen til garnindsamlingen på et bestyrelsesmøde i FO (Frit oplysningsforbund). FO-byen stiller i forvejen lokaler til rådighed til varmestuestrikkernes garndepot. Her kan frivillige strikkere komme og hente garn til strikningen.
    »Strikning er i sit udgangspunkt et godt håndarbejde, hvor man producere noget til andre. Varmestuestrikkerne er så godt et frivilligt initiativ, og det vil vi gerne være med til at skabe opmærksomhed omkring«, siger Sanne Bjørn.”
    »Julen er hjerternes fest, og i Øst for Paradis vil vi meget gerne hjælpe til at udbrede budskabet om hjertevarme. Der er mange måder at give noget tilbage i denne verden. Og at lade min biograf være indsamlingssted for garn til varmestuestrikkerne, er et meget lille bidrag og helt oplagt«, siger Line Daugbjerg Christensen.
    pcb

    Med venlig hilsen
    Inge Madsen
    Vedhæftede filer Vedhæftede filer
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Sørma om vi ikke også er kommet på FO byens hjemmeside http://www.fo-aarhus.dk/nyheder/2012...kudsgarn-bort/
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Der skulle vel ikke være nogen der har været forbi biografen hvor de samler garn ind for at se hvor meget der er ??? Hvis du skulle komme forbi vil du så tage et billed.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    15 Mar 2011
    Geografisk sted
    2630 Taastrup
    Indlæg
    546
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Sørma om vi ikke også er kommet på FO byens hjemmeside http://www.fo-aarhus.dk/nyheder/2012...kudsgarn-bort/

    Jamen, hvor er det altså bare

    Håber der kommer bjerge af garn ind, så der er færre kolde fødder til næste vinter

    Det kræver ærlighed, at sælge elastik i metermål..

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Her er de 5 sække de fik indsamlet , bio_2.jpghvor er det flot Tusinde Tak for hjælpen , hvis i skulle få lyst en anden gang oh give os et nap takker vi meget gerne ja
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •