Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 9 af 35 FørsteFørste ... 56789101112131929 ... SidsteSidste
Viser resultater 81 til 90 af 350

Emner: Tilmelding til Rokke Hemmeligt tæppe projekt.GARNVALG læs NR..110

  1. #81
    nette strik Gæst
    Der er åbentbart problemmer med at åbne pdfèn, arbejder på sagen..... skal åbnes med Adobe Reader

    Nu har jeg strikke prøverne på plads.
    I har nu dec. til at finde garn der passer.
    Garnet: bestemmer du selv. Men vil du ha` at tæppet overholder målene, skal garnet der benyttes til projektet have en strikke fasthed, pind 4,5 eller det p.nr du skal bruge for at få 16 m x 30 p ret strikket ,Retrillet, ret på begge sider.10 x 10 cm.


    Strikke en prøve firkant. 50 masker ret strikket 42 retriller.I mailen har jeg skrevet forkert det er 42 retriller, ikke pinde = 30 x 30 cm.
    Gem firkanten,ja, der kommer flere hemmeligheder....

    Hvilke farver/antal i fortrækker er op til jer, dog min. 3 farver, da der vil være mønstre i nogle af firkanterne, der kræver flere farver.

  2. #82
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    106 nøgler strømpegarn kan vi nu købe for det beløb der er blevet ind betalt til dette tæppe + vi har fået at vide der kommer ca 4 kg strømpegarn fra en af jer = 80 nøgler


    Det kan der bliver 93 par strømper af
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #83
    Tilmeldingsdato
    15 May 2007
    Geografisk sted
    4340 Tølløse
    Indlæg
    186
    Kan godt se pdf filen

    lige et ?

    Nå nu jeg mangler 1 cm i strikkefastheden ved p 4.5 går jeg så op i p 5?
    og når der står det skal strikkes i ret så er alle p strikket ret ik? for ellers hedder det glatstrik? bliver lige i tvivl.

  4. #84
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af loerup Se meddelelser
    Kan godt se pdf filen

    lige et ?
    Det var dejligt at høre at du kan se den, jeg er ved at gå i panik over at jeg ikke kunne finde om der var fejl.

    Nå nu jeg mangler 1 cm i strikkefastheden ved p 4.5 går jeg så op i p 5?
    og når der står det skal strikkes i ret så er alle p strikket ret ik?JA for ellers hedder det glatstrik? Jabliver lige i tvivl.

  5. #85
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    106 nøgler strømpegarn kan vi nu købe for det beløb der er blevet ind betalt til dette tæppe + vi har fået at vide der kommer ca 4 kg strømpegarn fra en af jer = 80 nøgler


    Det kan der bliver 93 par strømper af

    godt, det varmer i en kold tid

  6. #86
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hali Hallo til jer der ikke kan åbne jeres PDF fil Nette strik har sendt til jer.. i har vel forsøgt at gemme den på computeren også åbne den derfra.

    Vi kan jo ikke have Nette ikke får lavet opskrifter når hun skal sidde og sende ekstra.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #87
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2011
    Geografisk sted
    Greve
    Indlæg
    192

    Overførsel

    Jeg har lige overført kr. 100,00 til indkøb af strømpegarn

  8. #88
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Flittige hænder Se meddelelser
    Jeg har lige overført kr. 100,00 til indkøb af strømpegarn
    dejligt, det varmer

    Tak til alle der støtter.

  9. #89
    Inger1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Hali Hallo til jer der ikke kan åbne jeres PDF fil Nette strik har sendt til jer.. i har vel forsøgt at gemme den på computeren også åbne den derfra.

    Vi kan jo ikke have Nette ikke får lavet opskrifter når hun skal sidde og sende ekstra.
    Næe det har jeg ik gjort og har da heldigvis mit PC kørekort at falde tilbage på. Skal nok lade være med at brokke migover det igen.

  10. #90
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Inger1 Se meddelelser
    Næe det har jeg ik gjort og har da heldigvis mit PC kørekort at falde tilbage på. Skal nok lade være med at brokke migover det igen.
    Helt at du skriver når du ikke kan få lo.... til at virke, der går ingen skår af mig, af den grund, kun dejligt vi kan hjælpe hinanden,
    blot vi finder grunden til at åbnes med Adobe Reader

    du var ikke alle om problemet, der var flere der skrev til mig.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •