Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 35 FørsteFørste 12345678142434 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 350

Emner: Tilmelding til Rokke Hemmeligt tæppe projekt.GARNVALG læs NR..110

  1. #31
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af M. Andersen Se meddelelser
    Nu har jeg også tilmeldt mig. Jeg har dog det problem, at jeg ikke har et digital kamera, så mængden af billeder jeg kan levere bliver nok meget begrænset.

    Glæder mig meget til at høre mere om projektet, og hvilket garn der vil være velegnet til tæppet

    Super godt initiativ og ide!
    Du må ønske dig et kamera af julemanden.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456
    ja jeg vil helt klart også gerne være med

    Men man kan da bare bruge sin mobil til at tage billeder med - og så via sin pc lægge dem ind her
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    05 Oct 2012
    Geografisk sted
    i
    Indlæg
    158
    Citat Oprindeligt indsendt af daisy Se meddelelser
    ja jeg vil helt klart også gerne være med

    Men man kan da bare bruge sin mobil til at tage billeder med - og så via sin pc lægge dem ind her

    Min telefon kan desværre ikke tage billeder, så det bliver et problem i dette tilfælde. Men det kunne være, at det var på tide at ønske sig en ny telefon eller kamera :-)

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tak til jer der har støtte varmestuestrik , beløbet er i indlæg 1
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2008
    Geografisk sted
    8722 Hedensted
    Indlæg
    304
    Jeg ville gerne være med, men jeg har ikke lyst til at skulle ud og bruge penge på garn, da jeg har en del rester, som godt kunne bruges til dette.
    Må man ikke gerne selv bestemme hvilken garn man bruger, eller er det bunden?????
    fra hot55

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Jeg glæder mig til at deltage - 100 kr. er betalt :-)
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  7. #37
    nette strik Gæst
    Du må selvfølgelig gerne bruge det garn du har, blot det alt har samme strikkefasthed, men hvis du vil have at tæppet bliver den størelse som jeg beskriver, skal strikkefastheden passe til det beskrevne.

    Det lille tæppe består af 12 firkanter. 3X4 firkanter. som skal være kvadratiske.
    Det storre tæppe 24 firkanter 4x6 firkanter

    Hemmelige Tæppeprojekt 2013.|<<dette er et gratis projekt, fra min side.

    Men Bente skrev til mig=Hvad med at der bliver skrevet et sted inde på hver opskrift , at denne opskrift er gratis men hvis du har lyst så donere et beløb min. kr.40.- til varmestuestrikkernes garn indkøb så er kontoen reg 0517 nr 0150949 og varmestuestrikkerne kan strikke 1 par strømper mere til de socialt udsatte for det beløb.
    Jeg(nettestrik) har indbetalt, håber også at I andre indsætter penge.

  8. #38
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2008
    Geografisk sted
    8722 Hedensted
    Indlæg
    304
    Så vil jeg gerne være med og tak for svaret
    fra hot55

  9. #39
    nette strik Gæst
    Jeg fik lige en ide, vis man strikker firkanterne i bomulds garn pind 2,5 , tror jeg de vil blive ca. 15 X 15 cm, så kunne de sættes sammen til et gæste håndklæde 45X 60 cm

    Jeg laver lige èn lille strikke prøve i aften, vender tilbage angående dette.

    Der er nemlig andre der har spurt om de kunne laves mindre. det vil sige hvis man strikker 4 af hver firkant der kommer opskrift på, når man frem til et stort tæppe der måler,= 128 x 192 cm 96 firkanter, i stedet for de oprindelige påtænkte 24 firkanter.

    Mine firkanter blev 16 x 16 cm,
    garn 28 m = 10cm, pind 2,5
    Sidst redigeret af nette strik : 30-11-2012 kl. 12:24 Årsag: afprøvning af firkanter.

  10. #40
    Tilmeldingsdato
    05 Jul 2010
    Geografisk sted
    Aabenraa
    Indlæg
    891
    Citat Oprindeligt indsendt af nette strik Se meddelelser
    Du må selvfølgelig gerne bruge det garn du har, blot det alt har samme strikkefasthed, men hvis du vil have at tæppet bliver den størelse som jeg beskriver, skal strikkefastheden passe til det beskrevne.

    Det lille tæppe består af 12 firkanter. 3X4 firkanter. som skal være kvadratiske.
    Det storre tæppe 24 firkanter 4x6 firkanter

    Hemmelige Tæppeprojekt 2013.|<<dette er et gratis projekt, fra min side.

    Men Bente skrev til mig=Hvad med at der bliver skrevet et sted inde på hver opskrift , at denne opskrift er gratis men hvis du har lyst så donere et beløb min. kr.40.- til varmestuestrikkernes garn indkøb så er kontoen reg 0517 nr 0150949 og varmestuestrikkerne kan strikke 1 par strømper mere til de socialt udsatte for det beløb.
    Jeg(nettestrik) har indbetalt, håber også at I andre indsætter penge.

    Det er vel lige så godt, hvis man strikker et par strømper eller to af eget garn i stedet for at indbetale et beløb ?.
    Jeg troede også at man måtte bruge eget garn , men nu afventer jeg "ordre" den 5. dec.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •