Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 35 FørsteFørste 1234567132333 ... SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 350

Emner: Tilmelding til Rokke Hemmeligt tæppe projekt.GARNVALG læs NR..110

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    11 Mar 2012
    Geografisk sted
    Bindslev
    Indlæg
    71
    Jeg er helt klar - sjov ide!!
    karennp

  2. #22
    nette strik Gæst
    Jeg havde ikke drømt om at så mange ville deltage det er dejligt, at I har interesse i dette projekt. Nu et døgn efter, er der 26 der har tilmeldt sig. navne liste i første indslag.

    Det glæder mig især at der er navne imellem som ikke så ofte skriver her på rokken, hvor er det bare skønt,

    håber at se rigtig mange foto hver måned, af jeres firkanter. ih, hvor jeg glæder mig til vi skal i gang.

  3. #23
    Inger1 Gæst
    Lige et spørgsmål....... de 24 lapper skal vi selv sætte dem sammen til et tæppe eller skal de sættes sammen til større tæpper?
    Inger

  4. #24
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Inger1 Se meddelelser
    Lige et spørgsmål....... de 24 lapper skal vi selv sætte dem sammen til et tæppe eller skal de sættes sammen til større tæpper?
    Inger
    Dem skal i selv sætte sammen til et tæppe, om i så selv beholder tæppet eller det går i varmstuekassen eller kigkassen er op til hver enkelt.

  5. #25
    Inger1 Gæst
    ok tak for det

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    15 May 2007
    Geografisk sted
    4340 Tølløse
    Indlæg
    186
    Glæder mig så meget til at være med

  7. #27
    nette strik Gæst
    Jeg glæder mig også, og jeg er startet på at finde mønstre og udfordringer frem til jer,

    Bente skrev til mig i morges at hun havde været ude at købe garn,

    VENT MED DET
    TIL I HAR FÅET FØRSTE DEL AF PROJEKTET, I SKAL VIDE STRIKKEFAST FARVE ANTAL M.M INDEN I KAN FINDE GARN FREM OG BEGYNDE.

    I får besked den 5 dec. så har i 1 måned til at finde garn og lave strikprøve, osv.

    Bente skrev endvidere = Bente skrev til mig=Hvad med at der bliver skrevet et sted inde på hver opskrift , at denne opskrift er gratis men hvis du har lyst så doner 40.- til varmestuestrikkernes garn indkøb så er kontoen reg 0517 nr 0150949 og varmestuestrikkerne kan strikke 1 par strømper mere til de socialt udsatte for det beløb.
    alt hvad jeg laver er gratis, så derfor vil det være en god ide, jeg sender selv 40 kr afsted idag.

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja hvis i har LYST til det så ville det hjælpe på vores slunken kasse til strømpegarn MEN KUN HVIS HAR LYST ellers er det gratis at være med

    Stort arbejde du laver Nette og hvis jeg ikke kan bruge garnet er jeg sikker på at det kan finde brug et andet sted
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #29
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Ja hvis i har LYST til det så ville det hjælpe på vores slunken kasse til strømpegarn MEN KUN HVIS HAR LYST ellers er det gratis at være med

    Stort arbejde du laver Nette og hvis jeg ikke kan bruge garnet er jeg sikker på at det kan finde brug et andet sted
    ja helt sikkert,

    jeg ville blot oplyse alle om at være tålmodige, I har et helt år til at strikke tæppet, så der skal mange andre ting på pindene ind imellem.

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    05 Oct 2012
    Geografisk sted
    i
    Indlæg
    158
    Nu har jeg også tilmeldt mig. Jeg har dog det problem, at jeg ikke har et digital kamera, så mængden af billeder jeg kan levere bliver nok meget begrænset.

    Glæder mig meget til at høre mere om projektet, og hvilket garn der vil være velegnet til tæppet

    Super godt initiativ og ide!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •