Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 24 af 35 FørsteFørste ... 41420212223242526272834 ... SidsteSidste
Viser resultater 231 til 240 af 350

Emner: Tilmelding til Rokke Hemmeligt tæppe projekt.GARNVALG læs NR..110

  1. #231
    Tilmeldingsdato
    03 Sep 2007
    Geografisk sted
    2700 Brønshøj
    Indlæg
    178
    Jeg har købt garn ved Impaz,og der skal lyde klapsalver herfra,bestilte torsdag eftermiddag og posten kom med pakken allerede fredag.
    Jeg har valgt Karisma, 6 farver,6 ngl.i hver farve.Dog må jeg sige at garnfarverne ikke er helt så klare i virkeligheden som på nettet.Men da det gælder alle farverne stemmer det jo alligevel.

    Glæder mig meget til 5-1-13.

    Mange strikkehilsner fra Merete

  2. #232
    Tilmeldingsdato
    02 Feb 2009
    Geografisk sted
    8920 Randers NV
    Indlæg
    26
    Jeg har valgt Hjertegarn´s Lima. Mangler at lave lappen og glæder mig også til starten


  3. #233
    Tilmeldingsdato
    15 Aug 2010
    Geografisk sted
    Tølløse
    Indlæg
    259
    Jeg har valgt Rasmillas yndlingsgarn til mit tæppeprojekt
    det bliver rigtig spændende
    Mange strikkehilsner Connie

    Ting tar' tid

  4. #234
    Tilmeldingsdato
    10 Jul 2010
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    70

    hej

    hej igen

    Stor strikket firkant færdig strikke a incawool på p 4 det passer lige


    godt nytår til jer alle
    og god arb lyst med tæpperen rundt omk.
    nu er der kun ca 6 dag til vi skal i gang juhuuu

    Hilsen Koldste50

  5. #235
    Nora Gæst
    Jeg har lige læst denne spændende tråd og det store arbejde der er gjort for at lave opskrift og samle penge ind til Rokken. Hatten af for det.
    Jeg vil meget gerne være med, men mangler ikke et tæppe. Jeg vil derfor meget gerne strikke i Tålmodighedsgarn og aflevere til Rokken. Hvem kan jeg få Tålmodighedsgarnet af? Har Rita i Fredericia noget? Jeg kommer også til Århus, men det er ikke så tit og i dagtimerne, så jeg ved ikke, om jeg kunne få fat på garnet der?
    Jeg melder mig og håber det løser sig. Jeg skal nok "indhente" de firkanter, som jeg evt. skal komme bagefter inden jeg får garnet.
    Nora

  6. #236
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nora vi åbner Aarhus den 20-1 hvor der er kaffe og brød se http://rokken3.dk/forum/showthread.p...413#post349413 og der vælter vi os i tålmodighedsgarnet for der kommer forsyning fra Spjald.
    Det vil være hyggelig at hilse også på dig..mon ikke der er flere derned fra der skal derop , så var der måske mulighed for at kører sammen.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #237
    Nora Gæst
    Hej Hundeuld
    Tak for info om Århus. Det lyder spændende. Det skal jeg lige finde ud af.
    Nora

  8. #238
    nette strik Gæst
    det er så dejligt at mange vil være med i dette projekt, godt du finder sikkert ud af det Nora ang. garnet. Skønt at der stadig kommer

  9. #239
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg går i gang så hurtigt, jeg kan. Men skal lige være færdig med prøven først.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  10. #240
    nette strik Gæst
    Ja, Lene. Mindst en times strik hver dag giver ro i sjælen.

    Jeg har godt nok strikket en 4 til 5 timer hver dag her i julen, dejligt jeg elsker at strikke, nu er det snart hverdag igen, og ikke så meget tid til det.


    Til Nora. Du kan sagtens nå at komme med selvom du først får garn den 20 jan. de første firkanter er ikke så krævende, så er du en habil og øvet strikker kan du strikke en firkant på en aften.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •