Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 22 af 35 FørsteFørste ... 21218192021222324252632 ... SidsteSidste
Viser resultater 211 til 220 af 350

Emner: Tilmelding til Rokke Hemmeligt tæppe projekt.GARNVALG læs NR..110

  1. #211
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lotusblomsten Se meddelelser
    Sætter 100kr ind lige om 2 min.

    Du vil være med, og støtter et godt projekt, dejligt mange tak, det er så flot at i sætter penge ind.

    Jeg kan næsten ikke vente med at sende de første opskrifter, de ligger skam klar...... jeg er så spændt på hvad i siger..... glæder mig som om det var juleaften.............

  2. #212
    Inger1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af nette strik Se meddelelser
    Du vil være med, og støtter et godt projekt, dejligt mange tak, det er så flot at i sætter penge ind.

    Jeg kan næsten ikke vente med at sende de første opskrifter, de ligger skam klar...... jeg er så spændt på hvad i siger..... glæder mig som om det var juleaften.............
    Jamen Nette synes du skal sende dem nu, så alle kommer godt fra start og det er jo en lukket gruppe.

    Mon ikke der er flere der er enig idet
    Godt nytår
    Inger

  3. #213
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Ikke
    Nette har fra begyndelsen sat d. 5. jan som startdato.

    Så det mener jeg det skal være.


    Nette - fint at have noget at glæde sig til, det gør jeg også.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  4. #214
    Tilmeldingsdato
    11 Mar 2012
    Geografisk sted
    Bindslev
    Indlæg
    71
    Jeg glæder mig (ligesom Inger1) også til at høre nyt, men er enig med Bedstemor i, at nu SKAL vi vente til aftalte dato.
    Godt nytår til jer alle.
    karennp

  5. #215
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Vi overholder datoen ikke noget med at smug kigge

    Ellers kan jeg heller ikke få min prøveklud færdigmit garn er kommetfra Impaz.dk
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #216
    nette strik Gæst
    Den der venter på noget godt, kan aldrig vente længde nok.....

    Der kommer ikke noget fra mig inden den 5 Jan. men så kommer der tilgengæld også nyt hver mdr.

    det skal være sådan at alle kan nå at blive klar, også dem som ikke lige er på rokken hver dag.


    og husk det er jo ikke et væddeløb om hvem der bliver først færdig, alle skal kunne være med, også dem der ikke har mulighed for at strikke så hurtigt, eller hver dag.

    indtil nu er der 62 tilmeldt på listen, jeg synes det herligt, det glæder mig virkeligt.

  7. #217
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Og jeg vil sige TAK til dem der har købt strømpegarn og selv strikker strømper til varmestuestrikkerne i stedet for at sende et beløb TAK skal i have.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #218
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Jeg ved ikke lige, om jeg kan starte den 5.. Jeg er jo stadig på juleferie hos min mor og kommer måske først hjem den 6.. Jeg har resten af garnet i Aalborg, da jeg ikke kunne slæbe det hele med mig herned. Jeg er på pind (omgang 60) nu, så jeg mangler lidt i at være færdig med prøvelappen. Den bliver kæmpestor. Skal nok ende med 30 x 30 cm. Og husk, at jeg ikke er nogen hurtigstrikker.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  9. #219
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    :-) helt sikkert Lene - om du starter den 5. eller den 20. er ligemeget.

    Selvfølgelig får du det til at passe - du er jo en slider med dine pinde :-)
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  10. #220
    Tilmeldingsdato
    08 Jul 2012
    Geografisk sted
    Lemvig
    Indlæg
    4
    Hold da op hvor har I haft travltJeg har ikke fundet garn endnu, den bliver først engang til næste år. Jeg har indbetalt 100 kr. til opskrift.
    Anne-Grethe

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •