Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 36

Emner: Er der nogen der har strikket knævarmere med vendestrik?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2011
    Geografisk sted
    Brøndbyøster
    Indlæg
    289

    Er der nogen der har strikket knævarmere med vendestrik?

    Som overskriften lyder søger jeg hjælp til at strikke knævarmere med vendestrik.

    Jeg kan forestille mig at det vil være rigtig godt med vendestrik, så der ikke bliver så meget bagpå knæene.
    Mange hilsner, Anette

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2011
    Geografisk sted
    Brøndbyøster
    Indlæg
    289
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Det kan godt være at det bare er mig, men jeg kan ikke se nogle knævarmere med vendestrik på linket?
    Mange hilsner, Anette

  4. #4
    cubik Gæst
    Hihi, det er et link til futtemahratonen

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #6
    nette strik Gæst
    Jeg tror du skal prøve her http://rokken3.dk/forum/showthread.p...ht=kn%E6varmer

    jeg skal også igang med et par, har en ældre herre der ønsker sig et par i julegave, jeg har tænkt mig at strikke dem i angora garn,

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2011
    Geografisk sted
    Brøndbyøster
    Indlæg
    289
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Jeg har ikke lige orket at kigge alle disse sider igennem, men jeg har søgt efter knævarmer og efter knævarmere på alle siderne og intet kunne finde. Og jeg har søgt på vendestrik og fået vist det en gang og ikke i forbindelse med knævarmere.

    Kan du eventuelt linke til den side hvor jeg skal kigge efter det.
    Mange hilsner, Anette

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    13 Jan 2011
    Geografisk sted
    Kappendrup-Langeskov
    Indlæg
    137
    Jeg går lige i garagen, jed ved jeg har det fra et gammelt strikkehæfte. Send mig en pm med din mail.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2011
    Geografisk sted
    Brøndbyøster
    Indlæg
    289
    Citat Oprindeligt indsendt af nette strik Se meddelelser
    Jeg tror du skal prøve her http://rokken3.dk/forum/showthread.p...ht=kn%E6varmer

    jeg skal også igang med et par, har en ældre herre der ønsker sig et par i julegave, jeg har tænkt mig at strikke dem i angora garn,
    Jeg har set ovennævnte tråd og jeg har også fået opskriften, men de knævarmere er desværre strikket først i et stykke til selve knæet på tværs og der er derefter taget maske op i begge ender og strikket ribben.

    Jeg leder efter en måde at strikke knævarmere ved hjælp af vendestrik, så knævarmerene kan strikkes nedenfra og op (eller oppefra og ned). De ovenstående er strikket på tværs, altså sidelæns og så er ribben strikket nedenfra og op (eller omvendt).

    Det lyder rigtig godt at du skal i gang og jeg er meget spændt på hvad du finder ud af.
    Vil du strikke dem ved hjælp af vendestrik?

    Jeg er i gang med nogle i dobbelt strømpegarn, men er så stoppet ved knæet, som jeg gerne vil lave med vendestrik.
    Jeg er helt sikker på at det kan blive rigtig godt. Men jeg har kun prøvet at strikke med vendestik i mine nessier og kan ikke lige se det for mig på knæ.
    Man må kunne undgå at knævarmerne samles tykt i knæhasen, tror du ikke?
    Mange hilsner, Anette

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2011
    Geografisk sted
    Brøndbyøster
    Indlæg
    289
    Citat Oprindeligt indsendt af herman Se meddelelser
    Jeg går lige i garagen, jed ved jeg har det fra et gammelt strikkehæfte. Send mig en pm med din mail.
    Det lyder rigtig godt.
    Mange hilsner, Anette

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •