Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 17 af 17

Emner: 2063 par strømper

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Hvor er det flot.
    Og så tænker man på alle disse kolde fødder der har fået lune strømper på.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  2. #12
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Ja da http://rokken3.dk/forum/showthread.p...highlight=3113
    og her

    Men det er 3113 par for 2013

    Hvor er det super flot godt der er gang i pindene.

    Er der også et sted hvor mange kan læse hvor meget strømpe garn der bliver købt???
    og hvor mange penge der kommer ind til garn hvert år ???

    Fortalt lidt om rokken den anden dag, og der fik jeg så de ??? som jeg måtte vedgå ikke at kunne svare på, ej heller slå op.?

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Regnskabet har tovholderne styr på i deres tovholder emner. Der er lige blevet bestilt garn for 15.000,- for vi fik et knald tilbud til 9 .- nøglen
    + der er købt for 3000.- i Slangerup til 10.- og meget mere, men det holder tovholderne opsyn med. Jeg sørger bare sammen med mange andre for der kommer penge ind via kigkassen's salg og oven i det kommer mit private overskud fra rokken.dk til varmestuestrik, det kan du fortælle dem der spørger.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #14
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Regnskabet har tovholderne styr på i deres tovholder emner. Der er lige blevet bestilt garn for 15.000,- for vi fik et knald tilbud til 9 .- nøglen
    + der er købt for 3000.- i Slangerup til 10.- og meget mere, men det holder tovholderne opsyn med. Jeg sørger bare sammen med mange andre for der kommer penge ind via kigkassen's salg og oven i det kommer mit private overskud fra rokken.dk til varmestuestrik, det kan du fortælle dem der spørger.
    Tak,.-
    Der bliver ikke lavet årsregnskab med status osv. blot af interesse. hvor mange penge der kommer ind via kigkassen, hvor mange i donationer, osv.
    jeg ved godt at rokken ikke er moms pligtig, men det kunne jo være en god ide at følge op på alt det der sker.

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    23 Oct 2013
    Geografisk sted
    Børkop (ved Vejle)
    Indlæg
    93
    Hej. God lørdag. Jeg ved ikke om I kan bruge det til noget, men jeg har vejet et par strømper, strikket af det ny indkøbte strømpegarn - fra Haderslev depot- virker til at være rigtig godt. Et par vejer 70 gram.

  6. #16
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Helle S Se meddelelser
    Hej. God lørdag. Jeg ved ikke om I kan bruge det til noget, men jeg har vejet et par strømper, strikket af det ny indkøbte strømpegarn - fra Haderslev depot- virker til at være rigtig godt. Et par vejer 70 gram.
    jo, nemlig Helle et par strømper vejer mellem 50 til 100 g alt efter størrelse, så gennem snit 75g pr. par, og derfor der er strikket 31oo par sidste år, det vil ca. blive 230 kg garn indkøbt til pris 10 kr pr 50 g. 230 kg garn = 46.000 kr. Ik??

    Hvis prisen holder de 10 kr, pr. 50 g.

    Jeg tænker bare... årsberetning og regnskab lige for tiden... da jeg selv er moms pligtig og skal lave status og regnskab, og når har prøvet det mange mange år, så tænker man bare i den retning...

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.839
    Ja, vi er flittige med at strikke, hækle og hakke alt muligt godt til de socialt udsatte.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •