Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 25

Emner: Strikkemagasin

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    02 Feb 2009
    Geografisk sted
    8920 Randers NV
    Indlæg
    26
    De har også fået en kommentar fra mig

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    03 Sep 2007
    Geografisk sted
    2700 Brønshøj
    Indlæg
    178
    Jeg har også modtaget 2 helt ens blade,og magen til skidt har jeg ikke set længe.Jeg var dybt skuffet da jeg åbnede bladene i aftes,havde gæster,så jeg måtte vente hele dagen.Blev meget vred og ville sende en mail med det samme,men det kan/kunne ikke lade sig gøre.Det kan det nu,fandt adr.på bloggen.

    info@jacobsen-publications.dk

    De lover at vi får refunderet det ene blad----men lad os nu se,jeg husker tydeligt hvor svært det var at stoppe et abonnement i Ingelises tid.
    Merete

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2011
    Geografisk sted
    Greve
    Indlæg
    192
    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    Ahaaaa...takker for svarene.

    Jeg har lige været inde på bloggen, som drebis linker til, og hold da op hvor går bølgerne højt derinde.

    Jeg abonnerer på SyMagasinet, så dvs. at det er det samme blad, som strikkemagasinet i denne omgang.
    Men altså helt ærligt, så synes jeg ikke, at det er så slemt endda. Tja, der er da en del ting, som er set før, men plejer det egentlig ikke også at være sådan?

    Forstår ikke helt den vrede der er


    Bubbihund, det største problem er for mig, at jeg holder 2 blade og har fået 2 identiske blade ind af døren og det synes jeg ikke er rimeligt at betale for

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Flittige hænder Se meddelelser
    Bubbihund, det største problem er for mig, at jeg holder 2 blade og har fået 2 identiske blade ind af døren og det synes jeg ikke er rimeligt at betale for
    DÉT kan jeg bestemt godt forstå, men de skriver, at hvis man ved en fejl har fået tilsendt to blade, så får man naturligvis refunderet pengene. Mon ikke de står ved det?
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2008
    Geografisk sted
    5471 Søndersø
    Indlæg
    146
    Undskyld men min slettefinger har været i gang. Det var måske lige groft nok det jeg havde skrevet, men bare jeg hører navnet strikkemagasin eller kreativstrik, ja så
    Men nu vil jeg aldrig tænke mere på dem
    Mange strikkehilsner fra jettefb

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Det kan de da ikke være bekendt, JetteFB. Det er da ikke god service.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af jettefb. Se meddelelser
    Og Hvordan kan man så lige bevise at man ikke har modtaget blade i 2010.
    Mon ikke du har en kontoudskrift eller lignende? For nej, du kan jo ikke bevise, at du ikke har modtaget bladene...men kan de bevise, at de har sendt dem til dig?

    Jeg ville da bare skrive til ham, og høre ham, om hvilken dokumentation han vil have.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2008
    Geografisk sted
    5471 Søndersø
    Indlæg
    146
    Nu var jeg da lige ved at falde ned af min stol.
    Jeg var lige inde og åbne min mail og ved I hvad, Lars Jacobsen har skrevet til mig at han kan ikke finde mig i deres system. Men han vil lade tvivlen komme mig til gode og jeg skal sende ham mit konto nr. så vil han overfører pengene. Jeg er lige ved at kan græde over det. Det er ikke så meget for de 139 kr. Men nu har jeg været rigtig godt gal på dem i snart 3 år.
    Og så vil jeg bare lige sige at han skrev at han er meget ked af den fejl der er sket at nogen har fået 2 ens blade.
    Mange strikkehilsner fra jettefb

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af jettefb. Se meddelelser
    Nu var jeg da lige ved at falde ned af min stol.
    Jeg var lige inde og åbne min mail og ved I hvad, Lars Jacobsen har skrevet til mig at han kan ikke finde mig i deres system. Men han vil lade tvivlen komme mig til gode og jeg skal sende ham mit konto nr. så vil han overfører pengene. Jeg er lige ved at kan græde over det. Det er ikke så meget for de 139 kr. Men nu har jeg været rigtig godt gal på dem i snart 3 år.
    Og så vil jeg bare lige sige at han skrev at han er meget ked af den fejl der er sket at nogen har fået 2 ens blade.
    Dejligt at høre
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2011
    Geografisk sted
    Greve
    Indlæg
    192
    Jeg har fået svar på min mail vedr. 2 ens blade, jeg får det næste Kreativ Strik gratis - og det er jo altid noget. Så jeg tror min mor skal have det ene i pakkekalendergave

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •