Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 9 FørsteFørste 123456789 SidsteSidste
Viser resultater 41 til 50 af 90

Emner: Aarhus depotet er kommet til verden *juleaften*

  1. #41
    Tilmeldingsdato
    07 Feb 2007
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    8

    Elevator

    Har Jan fortalt jer, hvordan I kan komme til at bruge elevatoren?Ellers ring til mig på 30 53 59 56. Jeg forsøgte at ringe dig op 10 - 15 gange i går ..

  2. #42
    Speedyneedle Gæst
    Så vil jeg herfra sige tusind tak for en festlig dag derude på depotet.

    Tak fordi i tog så pænt imod mig.

    Det var bare hyggeligt på alle leder og kanter. Og så var det også rigtigt dejligt at jeg nu har nogle flere ansigter at sætte på de forskellige navne jeg møder. Ikke mindst Bente, som jeg hidtil kun har haft fornøjelsen af at snakke med i telefonen.

    Men om jeg er god til at sortere garn....... Tja.... Det må i jo selv bedømme. Men det er vist lidt som at sætte ulven til at vogte får!

    For lige pludselig havde vi sorteret en pose op med forskelligt gråt og grønt garn garn...... Ja.... I kan nok gætte det. Så spurgte jeg pænt om jeg måtte erhverve mig denne som et minde om en dejlig dag og min debut udi garnsorteringsfisk for Rokken. Oveni betalingen kom der så den lille krølle at jeg så skulle vise frem hvad der så kommer ud af det.
    Jeg starter i morgen med at lægge et billede ind af mit garnminde. Og så må jeg i fiberrugekassen.....

    Hvis i tør, må i godt sige til en anden gang hvis i mangler en hjælpende hånd.

    Tusind tak for en superdejlig dag.

    Uldne hilsener

    Maria

  3. #43
    Tilmeldingsdato
    17 Aug 2011
    Geografisk sted
    Ry, østjylland
    Indlæg
    27
    Også jeg vil sige tusind tak for et par hyggelige timer. Det har været en fornøjelse at hilse på de strikkedamer som var der, og på vores depot-bestyrere, og ikke mindst på Bente og Haven, som har taget den lange vej herover for at lægge tid og kræfter i opstarten af Århus-depotet.

    Inspirerende er det at se alt det der bliver indleveret, og hvad for noget garn man kan få med hjem og strikke af, så nu glæder jeg mig bare til næste gang jeg har noget, og kan komme ind og aflevere færdigt strik.


    Mange hilsener fra
    Hyggestrikker.

  4. #44
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvor er i skønne derover i Aarhus tak for nogel dejlige dage .. men for pokker Aahus er ikke bilernes by

    Her kommer lidt fra vores dage derover , efter vi har lavet film og alt det der, var vi oppe og kigge lidt på hvordan vi kunne få det op og stå fredag eftermiddag
    hvad gør vi.jpg lidt prøve opsætning.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #45
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Uden mad og drikke duer heltene ikke
    Så vi startede lørdagen med kaffe og et rundstyk

    moegewnmoede_2.jpg fra venstre Per - strikkebente - hundeuld - Kaj - IngeK - Anna og Haven som digi fører.
    morgenmoede_1.jpg

    gik vi op på loftet 4 sal fordi hende der hundeuld ikke havde modtaget beskeden fra Lona fordi hun ikke kunne finde ud af sin mobil telefon om hvordan hun skulle få elevattoren til at virke.. Jeg unskylder igen til alle
    Der mødte os dette syn
    oprydning_1.jpg oprydning_2.jpg oprydning_3.jpg
    garn_terapi-hobby.jpg Tetrapi-hobby har gjort status så der blev 2 sække til os derfra igen, vi takker Ole og Elsebeth.
    bio_1.jpg Indsamling fra Biografen Øst for Paradis i december måned vi takker mange gange

    Så var det med at komme igang, men vi var godt nok noget skeptiske om vi fik alle de sække der stod nede i stue etage op; men tak til alle særlig Kaj der virklige fik en masse sække op på trappe sækkevognen ..

    StrikkeBente 's Per kom og lappede hullet i væggen ved vinduet + fik det lige malet reparationen + Haven og ham fik sat en pære i trappe opgangen
    I er nogen gutter mænd. vi havde med.
    Sidst redigeret af hundeuld : 20-01-2013 kl. 20:31
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #46
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Efter at IngeK hvad foldet alle flyttekasserne der var indkøbt + dem vi havde fået doneret, godt skullert Inge Kskulle vi jo have sat navne på kasser inden sotereingen kunne begynde

    igang_1.jpg Igang_4.jpg

    Her snakkes hvad gør vi ved hvad og kan det være her osv. imellem strikkebente og hundeuld

    garnsotering_1.jpg garnsotering_2.jpg garnsotering _4.jpg
    garnsotering_5.jpgLaursen ?? var det navnet ??
    garnsotering_6.jpgIngeK og Maria fra Speedyneedle som skal have sine skole penge tilbage hun kan ikke tælle.. TUSINDE TAK for det meget ekstra strømpegarn
    garnsotering_7.jpg Inge K

    Der er stadigvæk tomme kasser ..
    Sidst redigeret af hundeuld : 20-01-2013 kl. 22:09
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #47
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Å det er dejligt at se alle give den en skalde imens latteren rullende rundt og alle hygge sig, det kan bossen godt lide bossen.jpg

    Strikkebente prøver på at få overblik over alle oplysninger der er givet strikkebente.jpg

    Kaj og hundeuld var lige nød til at tage en slapper, så er det jo dejligt der er kommet nogle gode stole op på depotet.de gamle.jpg

    Se nu bare nu er reolerne godt fyldtefyldte reoler.jpglige rækker over alt lige rækker.jpgnent at overskue og her i hjørnet tuborg.jpgder en gave fra Tuborg fondet 1 garnvinder og spole apperat som alle depoter får.

    Der var jo allerede kommet en ansøgning til Aarhusdepotet fra det blåsted, fint så lærte Anna og strikebente hvordan det skal gøres

    pakning_1.jpg De kunne det bare på ingen tid, pakket til 60 personer . sækkene bliver sat ud på loftet,pakning_2.jpg for Det blåsted kommer selv med en lad cykel hvorpå Lasse sidder i sadlen og henter det i morgen søndag
    Sidst redigeret af hundeuld : 21-01-2013 kl. 08:30

  8. #48
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så fik vi lov til at sove længe IngeK - Kaj + Jens og jeg på hotellet rødvinen var ellers god om aftenden..
    Men vi hentede igen morgenbrød - pålæg og da vi kom til Aarhusdepotet, var friske Anna der er nøglebæren til huset der allerede, så vi kunne straks gå igang med at dække bord og rigge til, og stille og roligt kom og gik folk hele dagen super dejligt at hilse på jer alle. Der kom også besøg fra Haderslev Mosehuset og Britta og Limfjords gruppen Michu - AnnaG og strikkelene. Fra Randers kom Lilly og Gert og fra Horsens kom Kis Jensen. Frk hansen og hendes mor dukkede også op - Lona tog en pause på kontoret og kom over fra hoved huset. Der kom bud fra Daysi - hyggestrikkeren kom også

    Inge K og jeg havde aftalt vi blev nede i hyggerummet, så måtte Strikkebente og Anna selv klare det oppe på depotethvor vi er onde men det var den bedste måde at finde ud af om der var noget der manglede/fungerede i hvordan det skulle køres.

    son_1.jpg son_2.jpg son_3.jpg

    Og ved i hvad der blev slet ikke kaldt på os , så nu kan IngeK og jeg godt sige, er vi dem der er skredetson_4.jpgdet her klare de fint selv.


    TILYKKE ØSTJYLLAND MED JERES NYE VARMESTUESTRIKKER DEPOT -VI HÅBER ALLE I BLIVER GLADE FOR DET OG STØTTER OP OMKRING DET
    Sidst redigeret af hundeuld : 20-01-2013 kl. 21:25
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #49
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Tak for en dejlig weekend i Århus her fra Kaj og jeg
    Det var hyggeligt at møde jer allesammen og rigtig god vind fremover til jer, der skal holde styr på det hele - det bliver rigtig godt

  10. #50
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så fik jeg lagt alle billederne ind så i alle kan være med..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •