Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 9 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 90

Emner: Aarhus depotet er kommet til verden *juleaften*

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.839
    Det var flot!! Tak for det nye lokale fra en af Østjyllandsstrikkerne.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    07 Feb 2007
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    8
    Jeps, jeg synes faktisk også, jeg har en super chef. Og han HAR fået et knus for det.
    Han lagde ovenikøbet ud med at rose mig for at have fået en "kanon idé" med at lade os få et lokale. Først ros fra ham, og bagefter skriver Hundeuld, "allde de knus der er i verden til dig".
    SÅ ufortjent, jeg har jo bare formidlet, ikke gjort noget som helst. Jeg får en stor klump i halsen, hver gang jeg tænker på det. Er jeg ikke (også) bare heldig?

  3. #13
    cubik Gæst
    Det var noget af en donation.....skønt at der stadig findes firmaer med overskud

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    09 Aug 2010
    Geografisk sted
    8200 Århus, Skejby
    Indlæg
    46
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser

    Så kære strikker i ØstJylland i har fået jer et "hjemdepot"
    Nøøøj, hvor er det fantastisk! Godt gået, Lona!

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    15 Mar 2011
    Geografisk sted
    2630 Taastrup
    Indlæg
    546
    Kæmpe STORT tillykke... (Sidder helt og får gåsehud)
    Det kræver ærlighed, at sælge elastik i metermål..

  6. #16
    drebis Gæst
    Roserne er bestemt fortjent
    Havde du ikke tænkt på os, var det jo ikke blevet til noget, så nyd endelig alle de roser du får
    Tusind tak
    Men selvfølgelig også en stor tak til din chef

    Citat Oprindeligt indsendt af Lona Se meddelelser
    Jeps, jeg synes faktisk også, jeg har en super chef. Og han HAR fået et knus for det.
    Han lagde ovenikøbet ud med at rose mig for at have fået en "kanon idé" med at lade os få et lokale. Først ros fra ham, og bagefter skriver Hundeuld, "allde de knus der er i verden til dig".
    SÅ ufortjent, jeg har jo bare formidlet, ikke gjort noget som helst. Jeg får en stor klump i halsen, hver gang jeg tænker på det. Er jeg ikke (også) bare heldig?

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    15 Aug 2010
    Geografisk sted
    Tølløse
    Indlæg
    259
    Ikke bare firmaer med overskud, nej Mennesker
    med STORE og varme Hjerter
    Mange strikkehilsner Connie

    Ting tar' tid

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Her ligger artikel fra avisen Aarhusstiftidne i dag http://rokken3.dk/forum/showthread.p...228#post345228

    For jeg ringede jo til jounalisten der havde skrevet artiklen i går, så de kunne følge op på det.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Prøv lige at se den her film fra Den gamle by i Aarhus

    http://fo-aarhus.dk/nyheder/2012/hyl...stodderne”/
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Se hvad der er gået forud http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=31668

    Så har vi været over og og fået overdraget vores lokaler i Aarhus .
    Lona stod og gav en dejligt knus dejligt at se hende igen. siden kom Torben Dreier til med en kaffe bakke og så gik snakken lystig. Jeg fortalte om vores arbejde og hvordan det hele fungerede, han syntes godt om det. Jeg udtalte nogle spørgsmål om hvor man evt. kunne tigge/få foræret sig til nogle reoler , og vi snakkede videre , et split sekund efter siger Torben Jan ( pedellen) har lige skrevet at vi har nogen i kan få .. Og Preben vil også hjælpe os med at finde et sted hvor vi kan samles og strikke.

    Kan vi forlange mere, jeg er overvældet.

    Så gik Lona - Haven - Jan som var kommet til og jeg op for at se lokalet i den anden bygning FO huset er ikke kun 1 hus, men mange bygninger i en "klump" så området bliver nu kaldt FO gården.
    Vi besteg trapperne til 3 sal, dejlige gode trapper at gå på i et total renoveret huset, eller næsten total renoveret. kom op til loft trappen som også jeg kunne op af. Men sådan henkasten åbner Jan dørene ved siden af loft trappen å forresten her kommer der en elevatorog der bliver lavet et toilet og det hele står færdigt 1 januar.. Jeg måtte støtte mig til døren. Hvor er det fedt dupper og meget mere.


    Nå op af loft trappen og ind over loftet hvor der var fyldt med noder til et orkester. Hen til vores rum åbner døren som kan aflåses
    1.jpgfra døren 2.jpgLona - Jan ( han er smuttet ud af billedet ) og jeg stod og snakkede om hvordan vi gør, for der skal godt nok skub på, for der ligger mange ansøgninger til Øst Jyllands området.
    Ca 30 kvardratmeter med 2 vinduer , lyset var ikke færdig monteret men det kommer der også, så skal der findes en kost og vi skal nogel til at montere reolerne. Der stod 6 tomme flyttekasser i rummet, og dem fik vi lov til at få også.
    Det er et depot hvor der afleveres og hentes fra, vi må jo ikke sådan opholde os der oppe, men som jeg har skrevet så vil Preben også hjælpe os med det, vi skal bare sige til.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 2 af 9 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •