Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 15 af 15

Emner: Håndarbejdspose

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    17 Apr 2011
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    111
    Inger, jeg tror du har misforstået bubbihund - det er selv linket der ikke virkede, for self'lgelig skal man kunne se et billede, inden man evt. vælger at købe et mønster ..
    Tror det virker i dag, som Zep skriver, jeg kunne i hvertfald se det :)

    Kan i have en super dag

  2. #12
    Inger1 Gæst
    ok det melder histiorien jo ikke noget om. Jeg svarede på det der stod og det er jo ligsom med en sms, man skal tænke sig til resten.

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Hovsa, det samme indlæg blev postet to gange.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Inger1 Se meddelelser
    ok det melder histiorien jo ikke noget om. Jeg svarede på det der stod og det er jo ligsom med en sms, man skal tænke sig til resten.
    Ahaaa...ja, nu er det jo bedre, nu hvor linket virker. For selvfølgelig må man da dele et foto af hvordan en ting ser ud. Det er jo (selvfølgelig) selve opskriften man ikke må dele. - Og det var jo ikke dét ries bad om - blot om et foto, så man ikke købte "katten i sækken".

    Så du har helt sikkert ikke fået læst beskeden ordentligt...den var nemlig ikke til at misforstå, som sms'er ofte er. Så du behøvede skam ikke tænke dig til noget som helst.


    Men de fleste sælgere ELSKER da, når man deler billeder af deres design, for det øger jo salget. Simpel og billig reklame
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  5. #15
    Inger1 Gæst
    Så burde der jo stå at linket var ude af drift. Sætter ikke flere links ind, så er vi ovre det problem med forkerte svar.

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •