Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 11

Emner: Tivoli inspiration

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515

    Tivoli inspiration

    Måske kender du fornemmelsen af at vende hjem. Vende hjem og være stopmæt af indtryk. Familieoplevelser. Menneskemængdeoplevelser. Indkøbsoplevelser. Rejseoplevelser. Vejroplevelser. Besværlige oplevelser. En lind strøm af indtryk, som maser og skubber fra begyndelse til slutning, som dårligt når at lagre sig, før du befinder dig midt i at indtage hverdagen igen. Hverdagen, hvor de basale nødvendigheder skal genstartes, retableres fra bjerge af vasketøj, stakken af navnløse forsendelser og få adresserede i den bugnende brevkasse og et køleskab, der skal genfyldes og en ny skraldepose sættes i...

    Bingo - her er jeg! Lige bortset fra, at jeg valgte at tømme cameraet før kufferten. Kufferten (poserne, kasserne osv.) vil ganske givet også vække gensynsglæde. Genopdagelsen af rejsens små eller større hjembringelser, som udtryk for det nu, de blev valgt i. Men tilbage til cameraet... For i cameraet gemmer sig meget intuitive souvenirs. Jeg er fascineret af farver, former, lys og meget mere på denne årstid. Og jeg morer mig - selv især - med at pynte til Halloween - FOR SJOV (skæg eller ballade...). Jeg inspireres af kontrasterne; bl.a. det makabre kontra det frodige. Jeg har derfor adskillige fotos med hjem, motiver mit øje blev fanget af i Tivoli, som i år har givet den en tand mere gas med et købekoncept, så vidt jeg har forstået. Og jeg blev iø glædeligt overrasket over, at de har brugt blomster og planter i stor udstrækning.

    Indtrykkene skal bundfælde sig og bruges her i Lillebo. Nu vil jeg blot invitere dig til et par glimt fra en oplevelsesrig dag.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tak fordi du tog os med derind.. fra det elegante ved Nimb til benene der stikker ud af bunken, der er et stort spring, men sjovt ser det ud..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    cubik Gæst
    Tak for synet....det ser festligt ud

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Der var rigtig festligt derinde ja - og elegant ved Nimb. Jeg satser på, at jeg kan bruge inspirationen imorgen (om alt går vel her i Cirkus Lillebo ) og få dekoreret lidt udenfor.

    Her er lidt flere billeder fra dagen...
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    15 Mar 2011
    Geografisk sted
    2630 Taastrup
    Indlæg
    546
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Jeg satser på, at jeg kan bruge inspirationen imorgen (om alt går vel her i Cirkus Lillebo ) og få dekoreret lidt udenfor. .
    Glæder mig til at se billeder, Zep..
    Det kræver ærlighed, at sælge elastik i metermål..

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja det gør jeg også for jeg har set hvad de derover i Lillebo kan finde på de andre år
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Tak

    Jeg fik stablet det meste på benene igår efter det forhåndenværende søms princip samt lidt majshugst og indkøbte græskar i forskellige størrelser På trappen sidder dog en investering; En lysestage, jeg har proppet ind i en gammel lanterne med skåret glas (og spindelvæv), som forestiller et skelet med et lys i hver hånd. Den blev købt hos Lisbet Dahl i Tivoli og er de kr. 85,- værd.

    Da den ældste datter og jeg i aftes alligevel sad og legede med at putte billeder fra Tivoli ind i collager, hun kunne have med og vise frem idag, så kom det foreløbe resultat samt lidt kulørt efterårsløv også lige i en collage. (vil man kigge nærmere på detaljerne, så tryk på Ctrl-knappen og + knappen for at forstørre collagen).

    Good mooooorning
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    15 Mar 2011
    Geografisk sted
    2630 Taastrup
    Indlæg
    546
    HOLD DA OP, hvor ser det godt ud...
    Det kræver ærlighed, at sælge elastik i metermål..

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Tak skal du have Det virker også rigtig hyggeligt og klæder efteråretm synes jeg
    og Julemor

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    KANONLÆKKERT!!! Det har du/I bare lavet flot
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •