Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 9 af 18 FørsteFørste ... 5678910111213 ... SidsteSidste
Viser resultater 81 til 90 af 176

Emner: Futte marathon 2012 * slut*

  1. #81
    nette strik Gæst
    Hej Inger .
    det er denne http://www.familiejournal.dk/Handarb...a-toefler.aspx men om sat til tysk swing stricken som jeg har øvet mig en del på.

    FJ opskrift paser rigtig fin til tålmodigheds garnet.
    Dem LIAC har strikket er også det garn.

  2. #82
    Inger1 Gæst
    Tak skal du ha, så må jeg jo også til at prøve din fidus.
    Inger

  3. #83
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2008
    Geografisk sted
    jammerbugten
    Indlæg
    502
    4 par mere dur ikke med limpistol under sålerne ,der bliver for mange hårde klumper at gå på . nede på 40 par
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    held og lykke

  4. #84
    nette strik Gæst
    hvor er du god,pg hurtig med pindene. vandhund.

    fint du prøvede det med limpistolen, så ved vi andre da at vi skal søge nye veje,
    jeg har tænkt på at gære som på lånt foto,lånt foto.jpg men kan ikke finde ruskin eller læder til en overkommelig pris, har prøvet i genbrug, men de ville have 300 kr for en jakke, det synes jeg var for dyrt når den bare skulle klippes i stykker til futte såler.

  5. #85
    Tilmeldingsdato
    27 Oct 2009
    Geografisk sted
    7280 Sdr. Felding, Midtjylland
    Indlæg
    66
    Citat Oprindeligt indsendt af nette strik Se meddelelser
    hvor er du god,pg hurtig med pindene. vandhund.

    fint du prøvede det med limpistolen, så ved vi andre da at vi skal søge nye veje,
    jeg har tænkt på at gære som på lånt foto,lånt foto.jpg men kan ikke finde ruskin eller læder til en overkommelig pris, har prøvet i genbrug, men de ville have 300 kr for en jakke, det synes jeg var for dyrt når den bare skulle klippes i stykker til futte såler.

    Prøv at google på skindrester, så kommer der nogle sider frem hvor man kan købe skindrester fra bl.a. møbelproduktion. Det ser ud til at være rimelige priser.
    Jonna S. Petersen

  6. #86
    nette strik Gæst
    Takker for tippet jspetersen.

    For der er god brug for futter rundt omkring, der skrives jo om at der er forkoldt.
    læs blot her indlæg 65 http://rokken3.dk/forum/showthread.p...053#post348053 der er stadig brug for mange par.

    Dejligt I er så hurtig med pindene. vi mangler kun 39,5 par,

  7. #87
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    3 par tykke sokker sok.jpg , de grå er filtet så er det tid
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #88
    nette strik Gæst
    Jeg har strikket et par str. 38/39 med bindesløjfe. strik en snor, hestetømme. http://www.youtube.com/watch?v=d2l_UDADa9A

    Nu er vi nede på at mangle 36 par.
    strikket og hakket 003.jpg

  9. #89
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg er stået af. Er for længe om at hakke 1 futte. De bliver færdige, når de bliver færdige. Så de når nok ikke med her.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  10. #90
    Tilmeldingsdato
    06 Oct 2010
    Geografisk sted
    Nibe
    Indlæg
    24
    Under mine futter, laver jeg små dutter med en engangssprøjet, som jeg har købt på apoteket for 3 kr.
    Jeg dutter 2 gange oven i hinanden, og lader det tørre imellem de 2 gange. Det går ikke ret meget latexmælk til et par. nogle gange kan man godt mærke dutterne lid, første gang, man har dem på, men de bliver hurtigt trådt flade. Dutter man for mange gange, bliver dutterne for høje og rigtig væmmelige at gå på.
    De sidste futter jeg duttede til mig selv er strikket i almindeligt strømpegarn, 2 år gamle, og der er endnu ikke slidt hul i dem.

Side 9 af 18 FørsteFørste ... 5678910111213 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •