Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 6 af 18 FørsteFørste ... 234567891016 ... SidsteSidste
Viser resultater 51 til 60 af 176

Emner: Futte marathon 2012 * slut*

  1. #51
    cubik Gæst
    Super flotte futter du har fundet opskrift på.

  2. #52
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvor er i flittige
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #53
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733

    Her er et par børnefutter ca. str. 30

  4. #54
    nette strik Gæst
    Hvor er det skønt i er så flittige, flot Lone, dejligt du havde mod til at prøve. http://www.familiejournal.dk/Handarb...a-toefler.aspx det er et godt mønster.

    Nu mangles der 65 par.

  5. #55
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg har lige pillet det op, jeg havde hakket. Nu starter jeg forfra med at hakke med "loop" lige som når jeg strikker sokker på én pind. Jeg er nået rundt og har nu samlet 2 gange op i den samme maske (på hver side af opslagningen). Så må vi se, hvordan den bliver.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #56
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Jeg har lige pillet det op, jeg havde hakket.nej da Lene, hvor træls...... Nu starter jeg forfra med at hakke med "loop" lige som når jeg strikker sokker på én pind. Jeg er nået rundt og har nu samlet 2 gange op i den samme maske (på hver side af opslagningen). Så må vi se, hvordan den bliver.
    håber at det lykkes for dig, hæpper på dig... det er sjovt at selv lave opskrifter, mennn det kan jo også gå i om-igen... så er der ikke andet for end at gribe nålen og i gang igen..

  7. #57
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg er i gang igen. Og denne gang ingen vrang på retten. Det var det, der irriterede mig.

    Når jeg har lavet sålen tilpas bred, skal jeg så tage ind til det øverste af futten? Hvordan har du gjort, Nette?
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  8. #58
    nette strik Gæst
    Ja, Lene når sålen er færdig.efter 3 omg rundt, har jeg taget ind både i tå og hæl,


    Sender dig en pb med min hello kitty opskrift, så kan du bruge den som retnings linie.

  9. #59
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Tak skal du have, Nette. Min bliver i str. 37 - 38 og jeg måler efter mine egne fødder. Startede med 36 masker + 1 til at vende med. Og så tager jeg ud, der, hvor jeg går om hjørnet og samler en ekstra masker op.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  10. #60
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2008
    Geografisk sted
    jammerbugten
    Indlæg
    502
    4 par mere så er vi snart halvvejs ville gerne ha latex under, men en lille flaske er steget til 60 kr ,har tænkt mig at hækle en prøve og bruge limpistolen lim til at smøre under,
    mangler 61 par
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    held og lykke

Side 6 af 18 FørsteFørste ... 234567891016 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •