Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 12 af 12

Emner: Bytte stempler på papir

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    02 Jun 2008
    Geografisk sted
    9740 Nordjylland
    Indlæg
    240
    Den er jeg med på ;O)

    sender dig en PB
    Marianne

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    02 Jun 2008
    Geografisk sted
    9740 Nordjylland
    Indlæg
    240
    Citat Oprindeligt indsendt af Klippegøj Se meddelelser
    Skal vi ikke bare kaste os ud i det - vi sender adresser i en PB - og så sender vi 10? stemplede ark. Skal de alle være forskellige eller flere ens (jeg vil gerne have flere ens, så laver jeg nogle næsten ens kort).

    Til farvelægning bruger jeg Letraset ProMarker eller AquaMarker, jeg har ikke haft problemer med den almindelige stempelfarve fra Panduro.

    Lad os prøve - det koster jo kun et frimærke!

    jeg fik at vide da jeg købte mine markere at man ikke skulle bruge akvarelpapir fordi de suger væsken ud af sine markere.. altså man bruger alt for hurtigt sine markere op.. godt nok kan de fyldes igen...men når man bruger Markerpapir er det helt glat i overfladen og man kan blande sine farver så fint og har meget længere tid til at arbejde nuancerne ind i hinanden...
    Når det gælder Aqapromarkere bruger man selvfølgelig akvarelpapir.. og sværte der er vandfast..

    Det kommer så nok an på hvor meget man "gnider" i sin farve...jeg arbejder gerne 3-4 gange over den samme del af figuren..og så fnuldrer papiret helt i stykker hvis det er akvarelpapir...

    Jeg synes det er fint nok at modtage akvarelpapir...så bruger jeg bare mine akvarelfarveblyanter....men det skal gerne være vandfast stempelfarve...ellers flyder det ud for mig..
    Marianne

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •