Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 27

Emner: Hjælp, Opskrift På Strømper

  1. #11
    jannie Gæst
    jeg siger jer det tager da år at strikke strømper Er starter på pind 2½ De er umulige at strikke på mere en 2 omgange så siger hånderne av av av Så er det måske bedre på 2 pinde ???? Det kan da være det er knap så hårdt Jeg synes ellers jeg strikkede og strikkede men når man er vant til pinde 5 til 7 så føler man man ingen vegne kommer men strømper skal I nok få at se men det kan være det tager sin tid

  2. #12
    Garnnøglen Gæst
    Denne opskrift kan du finde på Familie Journalens hjemmeside

  3. #13
    OPR1 Gæst

  4. #14
    jannie Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Galleri Se meddelelser

    tak for linket især det til to pinde Dem kunne jeg bare ikke finde i går

  5. #15
    OPR1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af jannie Se meddelelser
    tak for linket især det til to pinde Dem kunne jeg bare ikke finde i går
    Det er nok fordi der ligger sokkeopskrifter både under Håndarbejdsopskrifter og under Varmestueopskrifter

  6. #16
    jannie Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Galleri Se meddelelser
    Det er nok fordi der ligger sokkeopskrifter både under Håndarbejdsopskrifter og under Varmestueopskrifter
    nå for søren da Det havde jeg ikke lige tænkt på men ved det så fremover Du har også gigt i fingrene Kan du strikke de strømper på strømpepinde og så 2½ og 3 ???

  7. #17
    OPR1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af jannie Se meddelelser
    nå for søren da Det havde jeg ikke lige tænkt på men ved det så fremover Du har også gigt i fingrene Kan du strikke de strømper på strømpepinde og så 2½ og 3 ???
    Ja, jeg kan godt strikke på både 2½ og 3 men jeg kan ikke hvis pindetykkelsen bliver mere end 4, så står mine hænder af.

    Men jeg er nødt til at strikke andet indimellem, for jeg kan ikke holde til at strikke et par strømper i et rap, jeg skale helst skifte lidt, så går det bedst med hænderne. Specielt mine tommelfingre skaber sig ret kraftigt lige i øjeblikket

  8. #18
    Nielsens5 Gæst
    Hej
    Jeg vil også gerne have en opskrift på meget nemme sokker eller strømper. Jeg har ikke strikket i mange, mange år og har aldrig prøvet at strikke sokker/strømper, men jeg har virkelig lyst til at lære det.

  9. #19
    Nielsens5 Gæst

    opskrift

    Hej
    Jeg vil også gerne have en opskrift på meget nemme sokker eller strømper. Jeg har ikke strikket i mange, mange år og har aldrig prøvet at strikke sokker/strømper, men jeg har virkelig lyst til at lære det.

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Prøv at kigge her http://www.hundeuld.dk/opskrift%20index.html alt vedr. strømper, der skulle være svar på det hele og med billed serie...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •