Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Kursus i filtning af sko? Horsens

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    12 Nov 2009
    Geografisk sted
    Horsens
    Indlæg
    97

    Kursus i filtning af sko? Horsens

    Hej,

    Er der én i nærheden af Horsens, som kan lære mig at filte ? Kunne så godt tænke mig, at lære at lave hjemmesko :-)

    Jeg betaler selvfølgelig gerne for det!

    Eller måske er der én der kender til et kursus i eller i nærheden af Horsens?

    Håber nogen kan hjælpe mig ?

  2. #2
    drebis Gæst
    Mener du filte i vaskemaskine???
    Citat Oprindeligt indsendt af Meterk Se meddelelser
    Hej,

    Er der én i nærheden af Horsens, som kan lære mig at filte ? Kunne så godt tænke mig, at lære at lave hjemmesko :-)

    Jeg betaler selvfølgelig gerne for det!

    Eller måske er der én der kender til et kursus i eller i nærheden af Horsens?

    Håber nogen kan hjælpe mig ?

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Meterk Se meddelelser
    Hej,

    Er der én i nærheden af Horsens, som kan lære mig at filte ? Kunne så godt tænke mig, at lære at lave hjemmesko :-)

    Jeg betaler selvfølgelig gerne for det!

    Eller måske er der én der kender til et kursus i eller i nærheden af Horsens?

    Håber nogen kan hjælpe mig ?
    Hvis det er "rigtig" filtning du er ude efter, så kan bogen "Børnefilt" anbefales. Deri er der gode vejledninger på hvordan man gør, og der er også et par sko, så lilleprinsen kan få hjemmefiltede futter på
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    12 Nov 2009
    Geografisk sted
    Horsens
    Indlæg
    97
    JEG ELSKER ROKKEN!!! Tænk, at sidde og få en god idé sent om aftenen, skrive et spørgsmål ud og så er der svar når jeg står op fra hjælpsomme Rokkere.

    Jeg mener ikke strikkefiltning, men "rigtig" filtning. Bubbihund - du er som altid på pletten - og det er lige præcis lilleprinsen (og senere mig selv), som da skal have sådan et par futter. Jeg må kigge efter "Børnefilt", hvis der ikke dukker et kursus op. Men mener du, at jeg vil være good to go bare ved at få fat i den bog?

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Meterk Se meddelelser
    Men mener du, at jeg vil være good to go bare ved at få fat i den bog?
    Jep, det vil jeg mene. Forklaringerne er rigtigt gode, og der er gode billeder med, så selv jeg tænker: "Hmmmm...dét dér ville jeg godt kunne finde ud af"
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    12 May 2010
    Geografisk sted
    Fur
    Indlæg
    102
    Futter er ikke så nemt at filte som det ser ud da de skal filtes meget hårt. men prøv at lån nogle bøger på bibloteket der er mange gode filtebøger
    Jeg er desvære skriveordblind men håber at i kan læse det jeg skriver ellers sig til

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    12 Nov 2009
    Geografisk sted
    Horsens
    Indlæg
    97
    Første par gik i kludder, men nu har jeg da forstået konceptet. Nu skal jeg bare høre - kan man holde pause i processen og fx fortsætte nogle timer senere eller næste dag?

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •