Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: 16 december 2o12

Threaded View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste indlæg Næste indlæg
  1. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så gik turen igen forbi Vikinglandsbyen og ja bilen drejer bare derind, det tog så næsten 3 timer at se det hele igen og igen MEN der var bygget 2 nye huse helt færdig nu i den en var der en tin "mager" hvis det hedder sådan, der var så mange mennesker derinde, så det var umuligt at få et ordentlig billed.
    Vi tog en rundvisning denne gang og det kan anbefales på trods af den gæve viking ikke gik , han havde fart på, men var da så rar at vente på os til vi kom frem os gamle tudser.

    Her er et par billeder fra i fredags: Der var kommet nyt broderi på alterdugen og en vievand beholder i en stor træstamme stod der også, lige i farten troede jeg det var en døbefont. Sten karet var hugget ud , så det var helt glat, fantastiks man kan det 7.jpg Sand figuren var ca 2 m høj, ret flot.

    I baggrunden kan i se "kirkebøssen" 8.jpgogså håndlavet/smeder, man blev opfordret til at lægge en skilling, pengene skulle til en ny kirkeklokke, som skulle laves efter en kopi de havde fundet.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    • Filtype: jpg 1.jpg (34,1 Kb, 3 visninger)
    • Filtype: jpg 2.jpg (34,6 Kb, 2 visninger)
    • Filtype: jpg 3.jpg (14,3 Kb, 2 visninger)
    • Filtype: jpg 4.jpg (20,3 Kb, 3 visninger)
    • Filtype: jpg 5.jpg (19,9 Kb, 2 visninger)
    • Filtype: jpg 6.jpg (41,1 Kb, 2 visninger)
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •