Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 21

Emner: Havestuehygge...

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Vil lige sige, at de 10 dråber, jeg oplevede, da jeg afleverede datteren ved rutebilstationen i Nexø, ikke dækker over, hvad jeg havde forestillet mig af en tordenbyge Men nu er rokken sat op til narrestreger - eller hundeuld rettere, for datteren så nogle luffer og hue i fjernsynet igår på Animal Planet, som var strikket af hjemmespundet hundeuld. Så gæt, hvad hun ønsker sig til sin fødselsdag i oktober
    og Julemor

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Fedt at der bliver obsset på sådan noget igang med rokken.. Jeg sender ingen byge over til dig idag før den har afleveret mindst 20 mm for her er godt nok tørt..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    15 Mar 2011
    Geografisk sted
    2630 Taastrup
    Indlæg
    546
    Dejlige billeder..
    Sikken en lækker havestue du har, med alle de blomster..
    Det kræver ærlighed, at sælge elastik i metermål..

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Havestuen er på sin vis en øjebæ af format - men man skal altså ikke skue hunden på hårene takker

    Jeg nåede kun lige at se et glimt af den hundeudsendelse, hun så. Men det var Samojede, som der blev vist, hvordan de skulle børstes og så senere blev til beklædningm

    Jeg spandt et par timer i formiddags derude, hvilket var skønt, indtil det blev en svedekasse...!
    og Julemor

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jeg kom lige forbi med cameraet igen idag. Snuppede lidt billeder af blomster og blade. Det er mindst lige så meget Pelargoniernes blades udseende, jeg falder for. Den sidste er ret speciel (og ny hos mig). Det er en duftpelargonie. Jeg har før haft Duftpelargonier, men de har alle haft lille blomster - den har smukke pink
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Har du fået de sidste blomster ind i udestuen Zep ?
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Der er så småt ved at være "skiftedag" i havestuen. Faktisk skulle der have været sat nogle i drivhuset og andre ind i sidste. Men de var blevet angrebet af bladlus og/eller hvide fluer. Så det skal lige slåes ned, før de kommer i kontakt med andre planter. Jeg har stadig potter med mere hårdføre planter i haven. Lidt, for flere af dem er havnet i drivhuset, som lige får en flagermuslygte at lune sig på, hvis det bliver for køligt om natten...

    I oktober skal havestuen så huse kreativiteter. Halloweenværksted er en af dem. Min uld ligger i stolene derude og venter på af få plads på hylderne ved muren ind til huset. Og så skal jeg også lige have fingre i nogle kasser til æbler. Jeg har nemlig fået tilbudt at plukke et træ rent her den næste tid. De skal også i havestuen.

    Udenfor havestuen på Lillebo's eneste fliser gik jeg "amok" igår blandt det mylder af hel- eller halvtomme, for ikke at sige tomme potter, ukrudt, Japanlygter med trang til verdensherredømme osv.osv. Nu er der klar til oktoberhygge og siden julehygge... Jeg tog lidt forskud her til morgen
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Oktoberhyggen nåede ikke at brede sig til havestuen... Men nu står julen jo snart for døren Inden da har jeg lige lyst til at vise min yndlingspelargonie. De er nu stort set alle inden døre. Flere blomstrer stadig. Deriblandt denne sorte skønhed, 'Springfield Black'
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    25 Mar 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    397
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Oktoberhyggen nåede ikke at brede sig til havestuen... Men nu står julen jo snart for døren Inden da har jeg lige lyst til at vise min yndlingspelargonie. De er nu stort set alle inden døre. Flere blomstrer stadig. Deriblandt denne sorte skønhed, 'Springfield Black'
    Wauw den er skøn. Pas godt på den.
    Husk at smile til verden - så smiler verden til dig.
    Medlem af føs'dags-gruppe 2

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Det kan du tro, jeg gør - så godt jeg nu kan
    og Julemor

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •