Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 5 FørsteFørste 12345
Viser resultater 41 til 48 af 48

Emner: Varmestuestrik opstartsmøde *Tak for en dejlig dag*

  1. #41
    Tilmeldingsdato
    03 Sep 2007
    Geografisk sted
    2700 Brønshøj
    Indlæg
    178
    Tusind tak til alle der mødte op,det var godt at møde så mange mennesker med fælles strikkelyst.Og se hvem der "gemte" sig bag rokkenavne.Selvom jeg ikke kan huske det alligevel.Men jo flere gange vi mødes jo bedre går det

    Jeg er klar til at gentage mødet,når Hundeuld siger tilså er der igen på kanden.

    Merete

  2. #42
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af merete ejlerskov Se meddelelser
    Tusind tak til alle der mødte op,det var godt at møde så mange mennesker med fælles strikkelyst.Og se hvem der "gemte" sig bag rokkenavne.Selvom jeg ikke kan huske det alligevel.Men jo flere gange vi mødes jo bedre går det

    Jeg er klar til at gentage mødet,når Hundeuld siger tilså er der igen på kanden.

    Merete
    Hvad med at bære tydelig rokkenavne skildt næste gang., så kan vi andre også følge med på fotoene.

  3. #43
    Tilmeldingsdato
    23 Jul 2012
    Geografisk sted
    København
    Indlæg
    136
    Det var superhyggeligt at møde jer...dejligt at møde ligesindede "håndarbejdsgale" ligesom mig selv, det har der ikke været for mange af i min omgangskreds....ser frem til næste møde...

  4. #44
    Tilmeldingsdato
    08 May 2010
    Geografisk sted
    4573 Højby Sj
    Indlæg
    270
    Der skal også lyde en stor tak til Merethe fra mig, det var da en hyggelig eftermiddag.


  5. #45
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2011
    Geografisk sted
    Greve
    Indlæg
    192
    Det var da en rigtig god idé at bære et lille skilt eller måske klistermærke med ens rokkenavn på, jeg leverer gerne klistermærker

  6. #46
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det må vi gøre næste gang
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #47
    cubik Gæst
    Den er jeg også med på

  8. #48
    Tilmeldingsdato
    03 Sep 2007
    Geografisk sted
    2700 Brønshøj
    Indlæg
    178
    rigtig god ide,havde selv tænkt tanken,men troede ikke det ville vinde gehør


    Merete

Side 5 af 5 FørsteFørste 12345

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •