Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 29

Emner: hvilke strikkepinde bruger du?

  1. #11
    cubik Gæst
    Jeg bruger også Knit Pro og er ganske godt tilfreds med dem. Jeg har dem som wier og strømpepinde, både lange og korte og jeg vil ikke undvære dem.

    Som der er nævnt tidliger, så har jeg kun haft et problem, men det var brugeren der ikke havde fået strammet wier og pind ordenligt sammen.

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    02 Feb 2009
    Geografisk sted
    8920 Randers NV
    Indlæg
    26
    Jeg bruger også KnitPro. Jeg har købt dem på nettet, de 2 pinde som knækkede og en pind hvor overgangen fra pind til forskruningen ikke var glat, fik jeg byttet i en forretning i Randers. Hun sagde bare, nå er det en bytter. God service

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    15 Mar 2011
    Geografisk sted
    2630 Taastrup
    Indlæg
    546
    Jeg har aldrig prøvet "knit pro", men jeg har en masse bambus strikkepinde som jeg er rigtig glad for at strikke med.

    Til gengæld har jeg lige "indvestret" i nogle SUPER gode hæklenåle fra Clover. De er flade i skaftet, så jeg få ikke ondt i hånden, men kan bare hækle der ud af...
    Det kræver ærlighed, at sælge elastik i metermål..

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Jeg bruger Addi pinde - jeg har sættet fra 3½.
    Tyndere rundpinde er også Addi.

    Har også en del Addi rundpinde fra før jeg fik sættet.

    Jeg har prøvet en del forskellige hæklenåle, men vender altid tilbage til de gamle metal uden skaft.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    15 Aug 2010
    Geografisk sted
    Tølløse
    Indlæg
    259
    Jeg bruger kun Knit Pro og har aldrig haft problemer , hæklenåle er fra Clover de er intet mindre end super
    Mange strikkehilsner Connie

    Ting tar' tid

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Citat Oprindeligt indsendt af Ljungman Se meddelelser
    men er der nogen af jer knit pro brugere som har haft problemer med pindene knækker eller at wiren og selve strikkepindene ikke vil skrues ordenligt på?
    Ja, det har jeg prøvet flere gange. Både med en knækket pind og et gevind, der ikke ville virke. Så går jeg bare ind i en garnbutik, hvor jeg ved, at de handler med knit pro strikkepinde med den knækkede pind/dumme wire og får byttet til et par nye pinde eller en ny wire.

    Det er ikke mere end ca. 2 uger siden, jeg kom til at knække en træpind nr. 3. Jeg tog pinden med ind til den rare dame i butikken "1000 ting" i Bedsted og fik byttet den til et helt nyt sæt (gratis selvfølgelig). Så i øjeblikket har jeg 3 pinde nr. 3. Jeg vil stadig have et sæt, hvis en pind mere knækker.

    Jeg vil lige tilføje, at pinden/wiren ikke nødvendigvis behøver at være købt i den butik, for at blive byttet der.

    Jeg har både knit pro og almindelig gammeldags metalrundpinde og jeg bruger begge slags flittigt.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #17
    Fedania Gæst
    Jeg bruger "almindelige" rundpinde, fra addi. Jeg er især glad for addi lace, som har lidt spidse pinde :)

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg kommer lige i tanke om, at jeg også engang købte et sæt strikkepinde, som ikke passede i gevind til en wire, jeg havde i forvejen. Så fik jeg også byttet pindene til nogle af samme nr. men med det rigtige gevind.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  9. #19
    minniesmor Gæst
    jeg har nogle få knit pro men har hele sættet i knit piks (metal) har fået byttet knit pro pinde uden problemer hvis de er knækket og har også væet ude for at viren er "røget" ud af metalgevindet har aldrig haft problemer med at på nogen af dem byttet og er vildt glad for mine knit piks som jeg syntes er bedre end knit pro (træ)

    knus Minniesmor

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg har slet ikke tænkt på, at dem af træ hedder knit pro og dem af metal hedder knit picks. Så har jeg begge dele.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •