Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: søde pulsvarmer

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    uggerslev
    Indlæg
    110

    søde pulsvarmer

    Hej Jeg har fundet nogle søde pulsvarmer her som jeg har stikket de er sjove at strikke godt nok på engelsk men findes på svensk på siden. de vejer kun 10 gram når de er færdig i strømepegarn så det er da billigt. mange hilsner vibekehttp://stickfrossa.blogspot.dk/2009/...stwarmers.html

  2. #2
    cubik Gæst
    De er da helt i top....har lige besøg af mine store piger (børnebørn) og der kom fluks bestillling på et sæt af disse.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    uggerslev
    Indlæg
    110
    godt at de kan bruges, de er rigtig fine på hænderne, meget flottere end man tror. Jeg har strikket dem i tyndt mohair på pind 2 og så slået 10 masker mere op til håndleddet men strikket mønsteret som der står og strikket 2 mønste mere så passer de. Jeg har også strikket dem i baby alpakka i den originale størrelse som også blev flotte. mange hilsner. vibeke

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Der er vel ikke nogen der har lyst til at strikke et eller 2 par til kigkassen
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    24 Jan 2010
    Geografisk sted
    Hovedstaden
    Indlæg
    182
    Hvor er de fine.

  6. #6
    Inger1 Gæst
    De er virkelig søde. Det kan jo ikke ta så lang tid og lave dem, men kan ski ik lige genneskue den svenske opskrift. Har nu printet den engelske ud, så må jeg se om det bliver til noget.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •