Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Kastanjes færdige kreating 2012 *nyt i indlæg 18

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Fanø - 6720
    Indlæg
    304

    Kastanjes færdige kreating 2012 *nyt i indlæg 18

    Bedre sent end aldrig...første halvdel af mit 2012 var desværre ikke noget at skrive hjem om på kreafronten, men nu håber jeg, at det har vendt.

    Egentlig var mit "papegøje-kauni" købt hos Hostrik til at lave Hundeulds ponchotrøje, men pludselig var det tvingende nødvendigt for mig at få farver ind i mit liv og mellem mine hænder i et projekt, som ikke krævede den mindste hjerneaktivitet. Så kaunien blev hevet frem, kastet på pindene og et sjal var på vej. Nu er det færdigt, og jeg elsker det!

    Bryllupskortet er resultatet af et samarbejde mellem min datter på 9 år og mig. Det er en bestillingsopgave, hvor vi fik "frie hænder", og heldigvis kunne aftageren lide resultatet...faktisk så meget, at hun fremover gerne vil aftage diverse fødselsdagskort fra os.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Mange hilsener

    Kastanje

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Fanø - 6720
    Indlæg
    304
    Så fik jeg min "Amanda Pung" lavet færdig dog med en lidt alternativ lukning, da jeg ikke havde lyst til at bruge den magnet lukkedims, som hørte med til kittet.

    Næppe var pungen tør efter filtning, og knapperne syet i, førend min datter overtog den og lod sin nye mobiltelefon flytte ind i det ene rum ... for mor, så går den jo ikke i stykker, når den ligger i min skoletaske, og samtidig kan jeg lige have lidt penge i det andet rum

    Hvis jeg laver en pung til mig selv, vælger jeg nok pink knapper, men min datter elsker orange og pink...
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Sidst redigeret af Kastanje : 20-07-2012 kl. 12:42 Årsag: Glemte noget
    Mange hilsener

    Kastanje

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Fanø - 6720
    Indlæg
    304
    Så blev det lige til et hæklet rundt halstørklæde.
    Opskriften fandt jeg på youtube ved en tilfældighed. Jeg er helt nybegynder i hækling, men det her var så nemt, at jeg bare måtte prøve.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Mange hilsener

    Kastanje

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Fanø - 6720
    Indlæg
    304
    Først 1000 tak til jer herinde, fordi i gav min datter og mig mod på at sælge vores kort.
    Jeg har simpelthen haft så travlt lige siden, at jeg slet ikke har nået at lægge noget ind i min tråd. Her på falderebet af 2012 kommer der dog lige en smule af det, jeg(vi) har fået lavet.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Sidst redigeret af Kastanje : 05-12-2012 kl. 10:05 Årsag: skrivefejl
    Mange hilsener

    Kastanje

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Fanø - 6720
    Indlæg
    304
    Lidt mere....

    Rensdyrsnuderne havde min datter med til fødselsdag. Under/indeni det grønne stykke ligger den egentlige pengegave.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Mange hilsener

    Kastanje

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •