Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 17

Emner: Gave til børnehave

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    17 Jun 2010
    Geografisk sted
    Broby, Fyn
    Indlæg
    47

    Gave til børnehave

    Hej alle sammen

    Min datter skal starte i skole og stopper derfor i vores helt fantastiske børnehave.
    Vi har besluttet at vi gerne vil give børnehaven en gave, men hvad sytten skal vi finde på...

    Det er en gårdbørnehave med bondegårdsdyr. De elsker naturen og bruger meget tid ved bål. Børnehaven er ikke opdelt i grupper, det skal evt være noget alle 60 børn kan have glæde af... Det kan også være en ting til hver pædagog/pædagogmedhjælper...

    Jeg er toltalt ideforladt.... Please kom med gode ideer.

    Det kan både være købt (max 150-200 kr) og hjemmelavet...

    Håber der er nogen derude med en super ide

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    15 Jun 2011
    Geografisk sted
    Hvalsø
    Indlæg
    114
    Hej

    Lige nu er der i brugsen pandekagepande og popcornsholder til bål. måske det var en ide...

    strikkehilsner
    Rødhætte

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    17 Jun 2010
    Geografisk sted
    Broby, Fyn
    Indlæg
    47
    Ja, det ved jeg... Det har de nemlig lige selv købt Det ville ellers have været en fantastisk ide

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    22 Oct 2009
    Geografisk sted
    østjylland
    Indlæg
    36
    Vær venlig at klikke på Hurtig-svar ikonet i posten ovenfor, for at aktivere Hurtig Svar.




    Hvad med at give dem en kasse frugt, eller nogle frø hvis de har en have hvor de kan plante noget

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2012
    Geografisk sted
    nær Herning
    Indlæg
    124
    hvad med
    Bålmad for moderne vikinger - Opskriftideer: Med Vikingetidens Ingredienser, Tilsmagt Nutidens Ganer af Karin Collstrup
    den kan fås for under 200 kr


    Eller endnu bedre:
    http://shop.verdensskove.org/index.php?id=1524&mid=4
    for 150kr har du "købt" et stykke regnskov i børnehaven navn, de får et fint certifikat og en gylden mulighed for at tale med børnene om regnskov, natur, bevaring etc.
    The truth may be out there, but lies are inside your head. (T. Pratchett)

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    17 Jun 2010
    Geografisk sted
    Broby, Fyn
    Indlæg
    47
    Du er da genial Taysha

    Begge ideer er super gode.

    Jeg leder efter bogen, og har de den ikke i nærheden, køber jeg sgu et stykke regnskov til dem. Om ikke andet har jeg jo også en pige der lige er begyndt derovre... Hun kan give dem det jeg ikke finder om 3 år når hun stopper

    I er alle tiders

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Du kunne også hækle i nautral farve til skoven et net uden bund sætte en ring foroven, så kan de kaste bolde op og få måååål måske mest for drengene...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Du kunne også hækle i nautral farve til skoven et net uden bund sætte en ring foroven, så kan de kaste bolde op og få måååål måske mest for drengene...
    Det kan hækles omkring en hulahopring.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    17 Jun 2010
    Geografisk sted
    Broby, Fyn
    Indlæg
    47
    Ihh det var også en god ide... Jeg laver mange ting til børnehaven og det er da klart en af de ting jeg vil skrive mig bag øret Jeg er igang med mørklægningsgardiner til deres pavillon og bagefter trænger hele den gamle gård til nye gardiner :) Der er nok at tage fat på

    Jeg har fundet ud af at man gennem folkekirkens nødhjælp kan købe en urtehave i Malawi. Det vælger vi i denne omgang. Det at gøre noget godt for andre er bare SÅ meget i børnehavens (og min) ånd, og så giver det samtidig anledning til en god snak

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    17 Jun 2010
    Geografisk sted
    Broby, Fyn
    Indlæg
    47
    Hvad ville i egentlig vælge af garn til sådan en basketball kurv? Det skal jo være ret slidstærkt og også kunne holde til vind og vejr

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •