Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 17 af 17

Emner: PFA Hjertesagen på facebook

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så fik vi svar på slut tidspunktet:

    Hej Bente


    Afstemningen slutter den sidste uge i september - sandsynligvis søndag den 30. september.


    Fortsat god dag



    Med venlig hilsen / Best regards




    Pernille Bovièn
    Content Manager
    +45 4232 8602










    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Så har varmestuestrik.dk fået min stemmede kan også bruge din stemme
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #14
    Fedania Gæst
    Hvis du ikke helt kan få det direkte link til at virke, er her en vejledning til hvordan man stemmer (klik gerne på billederne nedenunder, der er det hele visualiseret):

    1: Log ind på facebook, og i søgefeltet skriver du PFA - og klikker på "PFA - BRUG LIVET FONDEN" under Apps.
    NB: Hvis du ikke kommer ind på Appen (se hvordan det skal se ud på vedhæftede billede nr 2), så er det fordi du først skal trykke på "synes godt om" til PFA - Brug Livet Fonden".

    2: Tryk på "Stem på en sag"

    3: Klik i søgefeltet

    4: Skriv "Varmestuestrik" og tryk på enter

    5: Klik på sagen (dvs. Rokke-logoet)

    6: Klik på "Stem på sag"

    Jeg kan ikke lige huske, om der kommer mere efter dette - da jeg allerede har stemt, kan jeg ikke gøre det igen :(

    Når du har stemt, kommer der så vidt jeg husker en mulighed for at dele på din væg, hvad du har stemt på - det anbefaler jeg naturligvis, at I gør, så jeres venner også kan stemme på os :)
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Så fik jeg alligevel stemt.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så er det snart ved at være sidste udkald gad vide om vi overhoved er i nærhende af de penge
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #17
    Fedania Gæst
    Det er vi vist desværre ikke på nuværende tidspunkt - vi er på en 18. plads med 54 stemmer, mens nummer 1 har 487 stemmer.

    Det i mine øjne ironiske er, at der er 411 medlemmer af vores gruppe varmestuestrik.dk - hvis alle i den gruppe stemte på os (og hvorfor skulle de ikke gøre det?), så skulle der faktisk kun være 76 udover det, som stemte på os, for at vi lå lige med nr. 1. Det svarer til, at hver 5. af os får en af vores venner (som ikke er med i gruppen varmestuestrik.dk) til at stemme på os - det burde altså slet, slet ikke være svært :|

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •