Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 11

Emner: "Sort arbejde"

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279

    "Sort arbejde"

    J det er ikke altid en fornøjelse at holde mos og ukrudt væk fra indkørslen, jeg ser helder ikke fornøjet ud på billedet det sprøjter altså mega meget at rense belægningen med en højtryksrenser godt min mand tog sig at taget (og de 3/4 belægning jeg ikke tog ) det er hårdt for armene at holde sådan en med tryk på så dejligt at have en stærk mand,
    nu skal der bare fejes noget salt (for at dræbe resten af mos og ukrudt) og så noget sand eller stenmel o fugerne, så skulle det kunne holde et stk tid igen.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    var lige ude og tage et billede af den "stærke" mand der fejer salt, hi hi første gang vi strør salt om sommeren.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    I må hjertens gerne komme her og forsætte for jeg havde renset i bund, men med al den regn, så kommer det igen..... har altså snart lyst til at finde det der forbudte frem.......men naturen kommer jo først
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    cubik Gæst
    Ja, det er det man kalder "sort arbejde".....meeeen det lønner sig i sidste ende

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    Ja Hundeuld det forbudte kan jo være nødvendig en gang imellem men når fugerne er tykke med mos så bliver det ikke pænere af at mosset er dødt tror vi højtryksrensede det for ca 4-5 år siden så det trængte gevaldigt, vi har også en tag antenne hvor fuglene sidder og "skider" ned på taget så der gror mosset også lystigt
    vi har snakket om at købe en fræser med kost, der er nogle der siger at man kan holde det væk hvis man fejer jævnligt med en stiv kost, så må en motoriseret kost da være sagen så er sne rydning jo også lettere hvis man har sådan en.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Hi hi hi...ja, det er jo ikke pænt at grine af andre...men hvor er det første foto dog skønt - du skulle simpelthen have været i overlevelsesdragt (hedder de ikke det, dem man ser i film, når der er udbrudt epedemier og sådan noget?) - med waders, gasmaske og hele pivtøjet
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    Sådan et udstyr gik jeg faktisk og tænkte på bubbihund jeg må være gået meget grundig til det for min mand så ikke så slem ud meeen der hvor jeg har været var der ikke noget der overlevede og det er der en del der har hvor han har været MÆND!!! arbejdet skal bare overstås nå jeg var over det med fuge renseren før saltet blev strøet, vi har snakket om at få stenmel i fugerne da det skulle blive hårdt, vi har haft fugesand i og det holdt ikke ukrudtet væk som lovet så nu prøver vi måske stenmel.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Og det må du meget gerne fortælle os resultatet når der er gået ½ år
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Zirikit Se meddelelser
    Sådan et udstyr gik jeg faktisk og tænkte på bubbihund jeg må være gået meget grundig til det for min mand så ikke så slem ud meeen der hvor jeg har været var der ikke noget der overlevede og det er der en del der har hvor han har været MÆND!!! arbejdet skal bare overstås
    Hi hi...jamen skal man have gjort noget ordentligt, så skal man åbenbart gøre det selv
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Ja ja hvad har mosen nu gjort jer men det skidt kommer bare hele tiden..
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •