Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 16 af 16

Emner: Kostumehjælp

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    19 Oct 2008
    Geografisk sted
    7120 Vejle øst
    Indlæg
    304
    tror du det kan gøre det? det skal i hvert fald prøves!

    kom endelig med flere ideer!

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    25 May 2012
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    7
    Jep, sandpapir virker. Det er faktisk det man bruger på jeans fabrikker, til at lave de der slidte jeans, som er så moderne.

    En anden mulighed er at lægge tøjt i en pose, evt med småsten og sand i posen, lægge posen i en indkørsel eller på en grusvej, og køre frem og tilbage over den med en bil. Jeg har ikke selv prøvet denne version, men kan huske en medstuderende på skrædderskolen, der gjorde det med et godt "naturlig smadret" resultat.

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    19 Oct 2008
    Geografisk sted
    7120 Vejle øst
    Indlæg
    304
    Signe du er da bare en skat! sikke nogle gode ideer! jeg starter nok med at prøve sandpapiret, det andet virker en smule vildt når man bor i lejlighed og deler parkeringsplads med en masse andre :-P

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Mafalda Se meddelelser
    det andet virker en smule vildt når man bor i lejlighed og deler parkeringsplads med en masse andre
    Men det ville da være hylemorsomt, hvis du gjorde det, og satte et "skjult kamera" op
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    19 Oct 2008
    Geografisk sted
    7120 Vejle øst
    Indlæg
    304
    haha ja men nu har jeg så lige afleveret bilen på værksted fordi der var røget et ophæng til udstødningen! men jeg kan vel bare selv trille hen over det et par gange :-P

    Sjovt nok overvejede jeg at finde kameraet frem inden jeg afleverede bilen, jeg "symtombehandlede" nemlig: bandt udstødningen op med nylonreb!

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    06 Apr 2014
    Geografisk sted
    snejbjerg – herning
    Indlæg
    4
    heksen.jpg
    her er min heks gg det er bare tøj på tøj en næse og en hat - et stykke fiberpels som kat og så lidt cake makeup vupti så er der en heks GG Palle

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •