Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 15 af 15

Emner: Hjælp til mønster på elefant

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    09 Mar 2010
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    444

    Blinker

    Citat Oprindeligt indsendt af cubik Se meddelelser
    Der er en fejl i opskriften. Du skal starte indtagningerne med at hækle 12 og 13 sammen, så kommer den til at passe. Derefter hækler dufra linie 15. Der skal være 78 masker når du starter med at tage ind.

    Ihhh. Tak...Det må jeg prøve. Var for træt til at greje den - og selvfølgelig, skal man det. Underligt, for det mønster har vist ligget længe på nettet uden at være blevet rettet....

    Jeg prøver - du hører - :-OI Altså dette FORUM - HURRA

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    09 Mar 2010
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    444
    Citat Oprindeligt indsendt af cubik Se meddelelser
    Der er en fejl i opskriften. Du skal starte indtagningerne med at hækle 12 og 13 sammen, så kommer den til at passe. Derefter hækler dufra linie 15. Der skal være 78 masker når du starter med at tage ind.
    Der må være fejl hele vejen ned fra linie 15 , som du kan se. De gentager fejlen linie fra linie - jeg må rette det i mit udskrevne stk. papir ...det er faktisk ned til linie 26 - dårlig opskrift.....

  3. #13
    cubik Gæst
    De har glem at indskyde linen med indtagningerne for maske 12 og 13. derefter skal du bare følge opskriften og lade være med at hænge dig i rækkenr, så bliver den som den skal være

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    09 Mar 2010
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    444
    Citat Oprindeligt indsendt af cubik Se meddelelser
    De har glem at indskyde linen med indtagningerne for maske 12 og 13. derefter skal du bare følge opskriften og lade være med at hænge dig i rækkenr, så bliver den som den skal være
    Se i mit indlæg længere nede - HJÆÆÆLP ved farveskift ...den er bare blevet SÅ mislykkedes. Synes ikke man kan give en sådan væk - med hoppen og dansende farveskift...

  5. #15
    cubik Gæst
    Jeg har godt set det indlæg. og mine skift ser ikke sådan ud. jeg har lavet dem med en halv fm og den sidste lykke jeg trækker igennem er med den nye farve....tager lige et fotto og sætter ind.

    P6290037.jpg

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •