Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 13

Emner: Kan hun sælge sine kort, tror I?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Fanø - 6720
    Indlæg
    304

    Kan hun sælge sine kort, tror I?

    Min datter på 9 år har udtænkt og lavet dette kort med lidt hjælp til montering. Hun gik vældig op i det, og har som i kan se på fotoet, lagt det i cellofanpose sammen med matchende kuvert.
    Dette her kort er en gave til hendes bedstemor, men hun kunne godt tænke sig en gang at prøve at sælge sine kort...tror i, hun kan det...jeg mener, er de gode nok til det, hvis de har samme standard, som det i fotoet...eller er det kun rigtige 3D- og scrap-kort, der er salg i ?
    obs: farverne er ikke helt som på foto...mit kamera kan ikke lide RØD og ORANGE
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Mange hilsener

    Kastanje

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Det mener jeg bestem hun kan Evt. sætte dem i en lille kasse hos købmanden eller lign. Hun kan jo tilbyde ham 10%-20% af omsætningen?

    Siden hun kun er 9 år, ville jeg nu ikke tage noget for at sælge dem. Men det er nok alligevel bedst at tilbyde det - og eller at de skal købe dem for et vist beløb (der er mange måder at gøre det på)!
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  3. #3
    Speedyneedle Gæst
    Det er bare SÅ flot det kort.

    Så helt sikkert, det vil jeg tro hun kan.

    Måske er der også nogle markeder på Fanø hvor man kan få en stand til børnepris. Det har jeg da set nogen steder.

    Ellers er der også http://www.amioamio.com/da/ hvor i kunne prøve at sælge dem.

    Held og lykke ønsker

    Maria

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    25 Mar 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    397
    Det er virkelig flot - stor ros herfra
    Husk at smile til verden - så smiler verden til dig.
    Medlem af føs'dags-gruppe 2

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Hvorfor skulle det kun være 3D kort man kan sælge? Folk er jo forskellige - og har forskellig smag.... Maja laver 3D kort og sælger - 15 kr for et lille - 25 kr for et stort (A5) er de store .... Men dette er da lige så flot bare anderledes. Når I sætter prisen skal I nok tænke på at de udstansede ting der er klistret på sikkert koster lidt mere end de billeder Maja klipper ud så deeett... Og jeg ved af erfaring mange gerne ser et stykke papir løst bundet inden i til at skrive på - så er kortet ikke spildt hvis man skriver forkert - det kan jo bare skiftes - og en sløjfe i ryggen pynter altid ;-)

    Held og lykke med salget...

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    13 Feb 2007
    Geografisk sted
    dalby , 4690 haslev
    Indlæg
    703
    Flot kort ...selvfølgelig kan hun sælge ...laver selv teposekort som jeg jævnligt sælger ...

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Er der ikke marked om lørdagen mere ? Jeg tror de nok skal gå som varmt brød til tyskerne..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #8
    cubik Gæst

    Det er da så absolut salgbar med den standart, og som der tidliger er skrevet, er et løst ark papir til at skrive på en rigtig god ide. Husk at prisæt kortene så materialerne er dækket + lidt til den unge dame.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    NATURLIGVIS kan hun det!! Det har hun da lavet ualmindeligt godt!!
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jeg ville falde for et kort som det der - det er rigtig flot
    og Julemor

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •