Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Hjælp til blog

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321

    Spørgsmål Hjælp til blog

    ARGHHHHHHH!!!!! Nu har jeg kæmpet, kæmpet og kæmpet lidt mere. Men min blog den driller mig!!! - Såsgu'daossse!!

    Der sker det, at jeg vil rydde lidt op derinde, så det bliver lettere at finde mønstrene, når nu der efterhånden er ved at være en del.

    Og jeg fandt selv ud af, hvordan man laver sådan en dims foroven, så man bare kan klikke på de forskellige faner. De såkaldte "Sider"...men men men...og her kommer så problemet:

    Hvordan filan får jeg lagt mine eksisterende indlæg ind under de forskellige sider? For jeg gider jo ikke, at sidde og copy-paste alle indlæggene ind på siderne. Jeg synes, at jeg har kigget hjælpesiderne igennem, men kan altså ikke finde et brugbart svar.

    Så nu håber jeg, at der er en Rokker, der ved lige præcis hvad jeg skal gøre
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Ville rigtig gerne hjælpe dig og har lige siddet og oprettet en test-side på min blog for at prøve mig frem. Men jeg blev ikke klogere end dig, desværre Jeg selv bruger etiketter til at "katalogisere" med. Og det kan man tilføje/redigere i eksisterende indlæg.
    og Julemor

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Ville rigtig gerne hjælpe dig og har lige siddet og oprettet en test-side på min blog for at prøve mig frem. Men jeg blev ikke klogere end dig, desværre Jeg selv bruger etiketter til at "katalogisere" med. Og det kan man tilføje/redigere i eksisterende indlæg.
    Ja, det med etiketterne, det er også det jeg plejer at gøre. Men jeg syntes efterhånden alligevel, at det var blevet meget uoverskueligt. Så for at gøre siden mere brugervenlig, så vil jeg jo lave det lettere, så tingene lå i kategorier såsom: "Beklædning", "Figurer", "Madvarer", "Angry Birds" osv. Det ville jo være dejligt nemt og overskueligt.
    Men men men, det skal åbenbart ikke lykkes uden problemer

    Jeg har forsøgt, om jeg kunne oprette et emne om det inde på hjælpesiderne derinde, men det strejkede min computer over - Jeg tror, at jeg støver en dansk blog op, hvor der er lavet sådan nogle sider, og spørger hvordan de har gjort
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg kan heller ikke hjælpe dig. Jeg kan kun lave nye indlæg og lægge billeder ind i min blog. Jeg er ikke så teknisk minded med hensyn til computer ting.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2008
    Geografisk sted
    x
    Indlæg
    112
    Du kan ikke flytte indlæg fra en side til en anden - beklager.
    Siderne har den ulempe at man ikke kan se hvornår indlæggene er lavet.

    Det jeg har valgt at gøre at lave min opskrifter som PDF, så er det nemt at printe den enkelt opskrift. Opskrifterne ligger så i en Dropbox, hvor til man laver et link (man ikke ligge PDF direkte på en blogspot blog).

    Der er kun slave udgave med copy-paste. Skriv til mig hvis du har bruge for en vejledning, så laver jeg en.

    Jeg kunne ikke komme ind på din blog, der står at den kun er for inviterede.
    Bogormen


  6. #6
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Bogormen Se meddelelser
    Du kan ikke flytte indlæg fra en side til en anden - beklager.
    Siderne har den ulempe at man ikke kan se hvornår indlæggene er lavet.

    Det jeg har valgt at gøre at lave min opskrifter som PDF, så er det nemt at printe den enkelt opskrift. Opskrifterne ligger så i en Dropbox, hvor til man laver et link (man ikke ligge PDF direkte på en blogspot blog).

    Der er kun slave udgave med copy-paste. Skriv til mig hvis du har bruge for en vejledning, så laver jeg en.

    Jeg kunne ikke komme ind på din blog, der står at den kun er for inviterede.
    Ah, du er da en engel - Dejligt, at det ikke er mig der er idiot, fordi jeg ikke kunne gennemskue hvordan man gjorde det

    Men nu du nævner det, så er det da rigtigt, at jeg ikke har set datoer på de indlæg, som andre har under deres sider - for det har jeg faktisk undret mig over nogle gange.

    Ja, jeg tænkte også på om jeg skulle lave dem til pdf'er, og så linke til dem. For jeg kiggede lige inde på Håndarbejdssoms blog, og hun har postet et foto, og så linket til opskriften - det var selvfølgelig også en måde at gøre det på.

    Havde jo bare ønsket en nem løsning (hi hi hi, ja, jeg er doven )

    Og jeg har haft lukket bloggen ned under min oprydning, for jeg tænkte, at det var noget bøvl, hvis jeg rykkede rundt på indlæg, mens folk sad og læste dem. Så var det lettest at lukke helt ned i et stykke tid. Så det er derfor der står, at den kun er for inviterede.

    Men så må jeg lige finde ud af, hvilken løsning jeg vælger - tusinde tak for dit svar
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •