Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 20 af 20

Emner: Lidt om hvorfor ting tager tid ;)

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Det er ikke sådan, helt enkelt, når man ikke må være alene i paradis
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    De må gerne være her - jeg var ØV over at have forstyrret deres bo Jeg elsker brumbasser og det går helt tilbage til barns ben. Når jeg ikke havde opdaget dem første gang, skyldes det garanteret, at de var i boet nede i bunken, fordi det småregnede.
    og Julemor

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Søndag morgen iført hvid natkjole til lige over knæet, lille lyslilla lodden trøje med en knap foroven samt camera og jægergrønne gummistøvler i let blæst og solskin - sikkert et syn for guder... Lyset er ikke godt at fotografere i lige nu, men jeg kunne ikke lade være
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Å Zep hvor dejligt , jeg savner sådan lykkefund duftende blomster, rådyrene har beskæret den kraftigt, men den døde ikke og nu bliver der sat hegn rundt om, så vi kan mærke den duft igen.. den vi fik med hjem er sat højt op indtil videre, den skal i en anden indhegning..det bliver skimes sådan at vores hus bliver kaldt huset med indhegninger

    Og hvorfor fik du ikke gemalen til at tage et billed af dig, det ville jeg da have nydt
    Sidst redigeret af hundeuld : 17-06-2012 kl. 22:00
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Håber det smagte de kære Og den er heller ikke sådan at tage livet af (hvis du vidste, hvor meget jeg har pint.. ). Men det er en anden dansk rose på billedet, Aicha forædlet af Valdemar Petersen. Den er faktisk endnu mere fantastisk end Lykkefund og har røde støvdragere! Dog har den et hav af torne i modsætning til Lykkefund, og er en kraftig buskrose....

    Rose Aicha.jpg

    Joe ser du, gemalen har det meste af ugen lidt af eksamenfeber - og jeg var faktisk ikke ked af at sende ham afsted i eftermiddags, for den slags gør altså gemaler lidt umedgørlige Du må nøjes med din fantasi
    og Julemor

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Zep, nu krydser jeg finger, - Og sender vejrguderne en venlig tanke, så det skybrud der er på vej til Bornholm, ikke ødelægger dine jordhumlers bo. Ej heller din have, så vi alle fortsat kan nyde godt af sommerens
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Det må du have gjort godt, Spelsauen, for vi fik sølle 4 mm.. Jordhumlerne må siges at have været kloge mht, hvor de har bygget (når vi ser bort fra min indgriben ) De er absolut i ly af det meste mellem et træ og en væg - og med træets top som tag

    Jeg var ellers så klar som muligt til et skybrud. Det sidste kompost blev tømt af traileren og pakket ind i et gammelt havebord m.m.m og den kæmpebunke af ukrudt, der kom ud af at flå i beplantningen ovenpå den grusbunke, som for mange år siden ikke blev brugt op til ombygning og har ligget der lige siden - ovenpå et gammelt bed med forårsblomstrende løg, som troligt kæmper sig igennem hist og pist hvert år. Nu er jeg TRÆT af den bræmme, som måske bliver slået 1-2 gange om året og ellers er et vildnis. Hvis nogen synes, det lyder af lidt resultat alt i alt på 3 timer, så er I velkomne til at deltage imorgen, hvor jeg fortsætter Det giver både mave-, arm- og ballemuskler, det jeg er i færd med af udryddelser iøjeblikke

    Og NU er der dømt drømmeland!
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2008
    Geografisk sted
    5471 Søndersø
    Indlæg
    146
    Jeg var da også lidt bekymret for hvordan det ville gå for din have. Jeg var inde og se på dmi og det så ikke for godt ud.
    Her på Nordfyn fik vi 17 mm.
    Men godt at det ikke gik så galt for jer.
    Vi har et brumbassebo oppe under tagudhænget ved køkkenvinduet og der stod brumbasserne i kø for at komme i tørvejr.
    Mange strikkehilsner fra jettefb

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    at vide, "kontakten" er i orden . - Og dejligt at det ikke gik så galt i paradis
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg har hørt, at Bornholm har fået mere vand. Mon ikke du skal kalde den din "plantesø", Zep.

    Og "Hundeulds plante Zoo", hvor alle planterne er indhegnede.

    Her i Aalborg, fik vi også en ordentlig skylle i går. Men der er vist ikke nogle oversvømmelser nogen steder.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •