Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 18 af 18

Emner: Jubiii har fået en symaskine!!

  1. #11
    marion Gæst
    ej hvor sjovt dikte jeg har også lige købt en brugt pfaff min hedder pfaff quilt ekspression 2046 og er bare så glad for den. fik den i lørdags så har ikke helt lært den at kende endnu men nøøøøj hvor kan den altså mange ting. Købte den hos en gut der hedder kjærgaard i jylland og fik sørme også 2 års garanti.. men du skal glæde dig det er bare en fornøjelse at sy med sådanne en sag. den jeg havde var en jeg fik i gave for 6 år siden fra netto, og det var noget af en blandet fornøjelse at sy på den må man nok sige... Fik du gang i den overlocker du vandt på auktionen :-)

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    15 Mar 2011
    Geografisk sted
    2630 Taastrup
    Indlæg
    546
    Tillykke med dine dejlige gave..
    Jeg syer mest babybukser. De er nemme, men det er sikkert ikke lige det du tænker på...???
    Det kræver ærlighed, at sælge elastik i metermål..

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    14 Apr 2009
    Geografisk sted
    7600 Struer
    Indlæg
    200
    Citat Oprindeligt indsendt af marion Se meddelelser
    ej hvor sjovt dikte jeg har også lige købt en brugt pfaff min hedder pfaff quilt ekspression 2046 og er bare så glad for den. fik den i lørdags så har ikke helt lært den at kende endnu men nøøøøj hvor kan den altså mange ting. Købte den hos en gut der hedder kjærgaard i jylland og fik sørme også 2 års garanti.. men du skal glæde dig det er bare en fornøjelse at sy med sådanne en sag. den jeg havde var en jeg fik i gave for 6 år siden fra netto, og det var noget af en blandet fornøjelse at sy på den må man nok sige... Fik du gang i den overlocker du vandt på auktionen :-)
    Ja det er da lidt sjovt Marion.. Mon ik de minder meget om hinanden? Så godt at høre du er glad for din. Har kun hørt godt om Kjærgaard. Jeg har købt min privat,var billigst. Men den er nærmest ny, så mon ik det går. Ham jeg købte den af (JO JO,, Det er rigtig nok.Det er en ham.. )Har selv købt den fra ny for Knap 3 år siden, men ikke rigtig fået den brugt da han også syr på sit arbejde og syntes han får nok af det der. Så meget er endnu ikke pakket ud. Og da der stadig er 2 service tilbage på den, aftalte vi at han skulle få den til service inden jeg kommer ned og henter den.Så derfor får jeg den først i weekenden..
    Jo jeg har fået lidt gang i min overlocker. Men jeg manglede en brugsanvisning. Har aldrig haft en overlocker før, så har brug for lidt hjælp. Heldigvis lykkedes det mig at finde et sted de kunne skaffe den til mig.. Har du fået fat i en?
    Hilsen Dikte

  4. #14
    marion Gæst
    nej har ikke fået en overlocker endnu, men sukker tit og kigger sødt mod manden min og tænker at en eller anden dag kan det da være, at han fatter at sådanne en skal han da lige give sin fattige kone i gave :-) he he...

    jamen min mand kan skam også sy :-) men hvor heldigt at du lige faldt over den..... må straks ind og google den så jeg kan se, hvad det er for en lækker sag :-)

  5. #15
    marion Gæst
    uhh den er godt nok lækker fandt da lige annoncen på dba :-) men den ligner meget min, min er vist bare en ældre model og kan ikke lige så meget tror jeg ikke... men du kan se et billede af min på min blog hvis du vil se den....

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    14 Apr 2009
    Geografisk sted
    7600 Struer
    Indlæg
    200
    Mon så snart ik han opfanger dine signaler.. ;) Jeg fik den til 3500,- Er godt nok en slat penge, men jeg håber den kan holde i mange år. Du kan inde på pfaffs hjemmeside se hvad der står om den. Så kan du jo se om de minder om hinanden.. Jeg går lige ind på din blog og tjekker din.. :)
    Hilsen Dikte

  7. #17
    marion Gæst
    ja det er det, men jeg har været ude og kigge rundt omkring og gad altså ikke at købe noget der ikke kan det man skal bruge den til, tænker også kraft mæssigt og det idt system der er på de pfaff maskiner er altså bare genialt...
    jeg gav 2500 kr. for min men pressede ham godt nok også en del, men han er bare god at handle med.... tak for din kommentar på bloggen mønstret ligger jeg ud en af de nærmeste dage :-)

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    06 Mar 2010
    Geografisk sted
    Midtsjælland
    Indlæg
    77
    Tillykke med maskinen - der åbner sig uendelige muligheder, hvis du bliver grebet af det. Når du har prøvesyet lidt på nogle stofrester og sat dig ind i brugen af maskinen, ville jeg nok anbefale dig at få tilsendt kataloget fra Stof og Stil og få ideer der fra. Ved nogle af mønstrene står der "easy" og de er gode begyndermodeller. (Mønstrene er klippet, så du skal ikke først finde ud af at kalkere dem af fra et blad). Syvejledningerne er ret udførlige. Hvis det brænder sammen, kan du bare skrive og få hjælp. Personligt er jeg ikke så ofte i forum, da der er så meget andet at passe, men jeg vil altid svare på en PM og vil være glad for at hjælpe, også inden det brænder sammen.
    Start eventuelt med at købe noget billigt stof, så du ikke ærgrer dig for intenst over mislykkede forsøg - en skæv T-shirt kan altid bruges i haven :-). Vi har alle vores fejlslagne eksperimenter at skue tilbage på og det tager nogen øvelse at få tingene til at se ud, som man havde planlagt.
    Mange hilsner
    Myre

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •