Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 35

Emner: Hjælp til oversættelse af opskrift

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    17 Apr 2012
    Geografisk sted
    Holbæk
    Indlæg
    64

    Hjælp til oversættelse af opskrift

    Hejsa

    Jeg er faldet pladask for denne lille søde kjole, er der nogen herinde der kan hjælpe mig med oversættelse af opskriften?
    http://sarahsweethearts.blogspot.dk/...ite-dress.html

    /Dorthe

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Det kan jeg godt forstå du er - den er rigtig nuttet.
    Håber da der kommer en opskrift på dansk :-)
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Jeg har lige skrevet til hende, og spurgt om lov til at oversætte opskriften. Så nu må vi se, hvad hun siger til det
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    04 Sep 2009
    Geografisk sted
    Holte
    Indlæg
    146
    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    Jeg har lige skrevet til hende, og spurgt om lov til at oversætte opskriften. Så nu må vi se, hvad hun siger til det

    Spændende, den er rigtig sød
    LHolte

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    Jeg har lige skrevet til hende, og spurgt om lov til at oversætte opskriften. Så nu må vi se, hvad hun siger til det

    Huhhh, bare hun siger ja - så kan den måske hittes på din dejlige hp.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    17 Apr 2012
    Geografisk sted
    Holbæk
    Indlæg
    64
    Jeg håber hun siger ja

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    04 Feb 2007
    Geografisk sted
    9800 Hjørring
    Indlæg
    14
    Hej den ligger oversat til svensk, man skal bare trykke på translation på hendes side , så kommer der et link til den svenske opskrift.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af marie Se meddelelser
    Hej den ligger oversat til svensk, man skal bare trykke på translation på hendes side , så kommer der et link til den svenske opskrift.
    Jeps, det skrev hun, at den var. Så hvis man ikke vil vente på en dansk oversættelse, så er det bare at hoppe på den svenske

    Men jeg har ihvertfald også fået lov til, at oversætte hendes mønstre, og så smider jeg dem på min blog. Så kan man selv gå ind og hente dem, så jeg slipper for at sende en masse mails afsted (har dog ikke lagt nogle ind endnu.....men det kommer)

    Hun ville ovenikøbet gerne gøre lidt reklame for Rokken og Varmestuestrik på hendes blog, og det syntes jeg jo var en skøn idé.
    Så jeg har lige skrevet en masse oplysninger om Rokken og Varmestuestrik til hende, og sendt hende en masse links. For hun skrev, at hun også havde mange internationale læsere på hendes blog.
    Og hvis der lige skulle dukke en potentiel ny varmestuestrikker eller to op, så er det jo bare skønt
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  9. #9
    Fedania Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    Og hvis der lige skulle dukke en potentiel ny varmestuestrikker eller to op, så er det jo bare skønt
    Eller bare nogen som har lyst til at smide en mønt i kassen. Det fede ved varmestuestrik er jo (i mine øjne) at få kroner rækker rigtig langt, og at alle pengene går til de hjemløse. Der er ikke mange andre velgørende organisationer der kan prale af 0% administration

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Fedania Se meddelelser
    Eller bare nogen som har lyst til at smide en mønt i kassen. Det fede ved varmestuestrik er jo (i mine øjne) at få kroner rækker rigtig langt, og at alle pengene går til de hjemløse. Der er ikke mange andre velgørende organisationer der kan prale af 0% administration
    Ja, økonomisk støtte er jo også skønt. Og nej, det er sjældent, at der er 0% administration
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •