Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 17 af 17

Emner: Kæm selv til minni Tops med uldkamme el. fra kartemaskine..fotoserie

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg skal holde øje med sådan nogle hørkamme på markeder til dig , de ligger der og mange aner ikke hvad de er til ..men prøv med en børne rive det vi sørma være godt at få det afprøvet. Med søm skal nok lige være obs på deres spidser mere skær en fordeler ulden..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2010
    Geografisk sted
    6560 Sønderjylland
    Indlæg
    170
    Dejlig billedserie, tak for at dele den. Ville selv gerne eje både minikamme med enkelte og dobbelt række tænder og et sæt engelske kamme, men det er jo forholdsvis dyre redskaber så må nok bare drømme lidt endnu.

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Det er sjovt, at det ligner lyserød candyfloss.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Jeg skal holde øje med sådan nogle hørkamme på markeder til dig , de ligger der og mange aner ikke hvad de er til ..men prøv med en børne rive det vi sørma være godt at få det afprøvet. Med søm skal nok lige være obs på deres spidser mere skær en fordeler ulden..
    Det tænkte jeg ikke lige på Men man kunne måske slå sømspidsen runde, lige når den bryder igennem trælisten? .

    hørkammen er nok bedere
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    15 May 2007
    Geografisk sted
    Jämtland Sverige
    Indlæg
    221
    Jeg er så glade for karte bänken jeg köbte på loppemarked for 20 kroner. Jeg bruger det meste for at kämme ulden.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Se det var da en arbejdsbænk Glæder mig til at se og evt. prøve den, måske jeg selv kan bygge en
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Spelsauen..fin ide med at banke sømmene flade.. man kan måske oxo bruge teltpløkker og spænde en masse sammen mellen 2 bræder .. og skruetvinger til at spænde dem på bordet med
    ret smart hvis man vil blande forskellige farver i uld..hvis man ikke har en kartemaskine til at karte farverne sammen men ..og spelsauen..her skal Ibskallen i brug til fuglerederne

    Renee flot håndværk din kartebænk kun 20 kr..der var du heldig..og jeg går ud fra du købte den i sverige??..finder du en til bænk... til en ok pris..vil jeg da gerne købe en af dig ..når du runder Danmark!

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •