Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 11

Emner: Husqvarna Rose?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    20 Oct 2009
    Geografisk sted
    Falster
    Indlæg
    14

    Husqvarna Rose?

    Overvejer seriøst at købe en Husqvarna Rose, men kan ikke finde ret meget om den på nettet.

    Er der nogen her, som har/har haft sådan en maskine? Hvad er godt eller dårligt ved den?

    Fortsat god pinse
    Vibeke

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2010
    Geografisk sted
    6560 Sønderjylland
    Indlæg
    170
    Citat Oprindeligt indsendt af vibeke544 Se meddelelser
    Overvejer seriøst at købe en Husqvarna Rose, men kan ikke finde ret meget om den på nettet.

    Er der nogen her, som har/har haft sådan en maskine? Hvad er godt eller dårligt ved den?

    Fortsat god pinse
    Vibeke
    Jeg har en og er glad for den. Ulempen er at broderierne ikke kan blive særligt store og at de programmer og hardwareder skal bruges til at overføre mønsteret til maskinen er ret dyrt. Hvis jeg ved hvad jeg ved i dag (jeg købte min i 1993), ville jeg købe en maskine nummeret større.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    20 Oct 2009
    Geografisk sted
    Falster
    Indlæg
    14
    Tak for hurtigt svar.

    Er det stadig til at få både hardware og software til den? Og hvor kan det evt. købes?


    Vibeke

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    Hvis du vælger en maskine der kan overføre via USB, er du ude over problemet med kortlæserene, som kan være svære at skaffe. Broderiprogrammer er dyre, men vent med dem til du ved hvad du har brug for
    Hilsen Knhobby - Kirsten

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    20 Oct 2009
    Geografisk sted
    Falster
    Indlæg
    14
    Er en maskine med usb ikke temmelig dyr, i forhold til Rosen? Har set en Husqvarna Rose til 3.995,- og har egentlig tænkt at give mig den i fødselsdagsgave i næste uge.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2010
    Geografisk sted
    6560 Sønderjylland
    Indlæg
    170
    Citat Oprindeligt indsendt af vibeke544 Se meddelelser
    Er en maskine med usb ikke temmelig dyr, i forhold til Rosen? Har set en Husqvarna Rose til 3.995,- og har egentlig tænkt at give mig den i fødselsdagsgave i næste uge.
    Når den er blevet så billig, tror jeg du skal undersøge om der overhovedet laves flere broderikort til den. Tænker at prisen er sat efter at den er gået ud af produktion for længe siden. Blot en tanke, men en anvendelig broderimaskine er efter det jeg har undersøgt væsentlig dyrere.

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    Det er det jeg mener hvad er der ved en maskine hvis ikke man kan få broderier til den, og hvis man kan er broderikort dyre. Hvis den kan overføre via USB kan der både købes og hentes masser af gratis broderier på nettet. Så måske var det godt at vente og spare lidt mere op.
    Hilsen Knhobby - Kirsten

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    20 Oct 2009
    Geografisk sted
    Falster
    Indlæg
    14
    Jeg har lige talt med forhandleren, og der følger 1 broderikort og 1 programerbart broderikort med til maskinen, samt lovning på at når de får en kortlæser ind, får jeg den mod at betale portoen på kortlæseren. Desuden er der 2 rammer med, den på 10*10 og den på 10*17 og en broderienhed, som stort set ikke er bruge, derudover et forlængerbord.
    Behøver jeg at sige at maskinen er bestilt, så håber jeg bare at jeg bliver tilfreds.

    Tak for responsen, men jeg tager chanchen.
    Vibeke

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    27 Dec 2010
    Geografisk sted
    København
    Indlæg
    120
    Når du ikke har en kortlæser til den, kan du kun sy de broderier der er på kortet. Jeg ville ikke købe den hvis jeg var dig.
    Prøv og ring til Kærsgaard i Hjørring han har meget ofte nogle gode maskiner på tilbud
    Prinsessen

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    20 Oct 2009
    Geografisk sted
    Falster
    Indlæg
    14
    Det er netop ham jeg har købt den hos, og som har lovet mig, at når han får et drev og nogle ekstra broderikort hjem, vil han kontakte mig, så vi kan finde ud af at få sendt dem til mig, mod at jeg betaler lidt til porto. Det er i min optik god service, samtidig med at maskinen asllerede nu er pakket og sendt afsted til mig, selvom han først kan have pengene om 2-3 bankdage.

    Det er denne maskine jeg har købt: http://www.symaskine.dk/productSingl...&category_id=4
    Glæder mig vildt til at modtage den,

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •