Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 51

Emner: Er der nogen der kender dette spisestel ?

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    04 Feb 2008
    Geografisk sted
    Nord for Varde - 6880
    Indlæg
    136
    tjek lige: http://www.ebay.de/itm/Kahla-Porzell...item2c64066286
    det ser umildbart ud til at være det samme stel - man kunne måske prøve at skrive til sælgeren og spørge efter navnet - det ser ud til at være et firma der sælger
    Norby

    Medlem af Krea-vest

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Ja, du siger noget, Norby! Det ligner samme blomst.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #23
    mosehuset Gæst

    Kender du

    Tak skal du have norby. Jeg tror også at det er det samme, blomsten er i hvert fald. Mit har ikke den samme kant og det ser ud til at der på kopperne er en rød kant, på mit er der en guldkant. Nu er det jo heller ikke kopper jeg har men spisestel, så jeg vil helt klart tage kontakt.
    I skal nok få det at vide når jeg høre fra dem ( jeg skal lige ha`noget fornuftigt brokket sammen på tysk )
    God pinse.

  4. #24
    Fedania Gæst
    Skriv da til dem på engelsk - efter mine mening kan de smide det i google-translate, hvis de vil ha' det i deres latterlige grammatisk korrekte sprog

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Ja, den tyske grammatik er ikke let. Den og jeg har aldrig været gode venner. Og mine sprogører fejler ellers ingenting.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #26
    mosehuset Gæst

    Kender du

    Ja, det kunne jeg jo. Gad vide hvad det bliver til hvis jeg skriver på dansk og så prøver at få google til at oversætte det jeg har skrevet. Det tror jeg at jeg vil prøve

  7. #27
    Fedania Gæst
    Jeg bruger ofte google translate til at se, om det jeg har skrevet (fx på engelsk) giver bare lidt mening - så får det en tur over tysk og så til dansk; hvis hovedindholdet stadig er forståeligt, så får det lov at overleve :)

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg har prøvet google oversætteren både til og fra engelsk/dansk. Og det blev noget værre volapyk. Jeg foretrækker at oversætte det hele selv (også selv om det skulle være en stor tekst, der skal oversættes) og så tager jeg mig bare god tid til det. Nogle ord kan jeg jo i hovedet mens andre skal slås op i en ordbog.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  9. #29
    Fedania Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Jeg har prøvet google oversætteren både til og fra engelsk/dansk. Og det blev noget værre volapyk.
    Jeg kunne heller aldrig finde på ukritisk at lade google oversætte noget for mig. Men som et redskab på lige fod med Oxford Advanced Learners og den røde ordbog fra Gyldendal, er den helt i top

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg måtte rette teksterne til, så de blev forståelige, da jeg prøvede googles oversætter.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •