Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 43

Emner: Vand kefir

  1. #21
    Michsus avatar
    Michsu er offline Depotbestyr for Limfjordsgruppen + Varmestuestrikker
    Tilmeldingsdato
    29 Feb 2012
    Geografisk sted
    Vodskov
    Indlæg
    567
    Min Kefir er landet her idag ...... Tak Dikte
    Den er straks sat til "brygning" med øko rørsukker og en øko appelsin .... venter spændt ... se billede :-)
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Sidst redigeret af Michsu : 17-05-2012 kl. 08:16 Årsag: indsatbillede

  2. #22
    Fedania Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af dikte Se meddelelser
    En garn vinde fra Kina, Det lyder også spændende. Er den anderledes end dem her hjemme?
    Mjae, det ved jeg ikke om den er. Men den er billigere end dem man kan købe i Danmark - også inkl. porto.

    Den er af metal, med gummi omkring de "arme" der holder garnet - det er lidt svært at forklare, men det virker som om den er solid :)
    Du kan se den her (der skal måske rulles lidt ned på siden): http://www.ebay.co.uk/itm/1507971408...84.m1439.l2649
    Der er dog ikke det håndtag med som sidder på toppen af den - jeg tror dog jeg overlever uden :)

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    14 Apr 2009
    Geografisk sted
    7600 Struer
    Indlæg
    200
    Citat Oprindeligt indsendt af Michsu Se meddelelser
    Min Kefir er landet her idag ...... Tak Dikte
    Den er straks sat til "brygning" med øko rørsukker og en øko appelsin .... venter spændt
    Velbekomme... Uhmm!! lyder også lækkert. Måske jeg også skulle prøve det.. Har prøvet alle mulige andre tørret frugter, men appelsin kan da kun blive godt..
    Hilsen Dikte

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    14 Apr 2009
    Geografisk sted
    7600 Struer
    Indlæg
    200
    Citat Oprindeligt indsendt af Fedania Se meddelelser
    Mjae, det ved jeg ikke om den er. Men den er billigere end dem man kan købe i Danmark - også inkl. porto.

    Den er af metal, med gummi omkring de "arme" der holder garnet - det er lidt svært at forklare, men det virker som om den er solid :)
    Du kan se den her (der skal måske rulles lidt ned på siden): http://www.ebay.co.uk/itm/1507971408...84.m1439.l2649
    Der er dog ikke det håndtag med som sidder på toppen af den - jeg tror dog jeg overlever uden :)
    Den ser go ud.. Den blir' du helt sikkert glad for..
    Hilsen Dikte

  5. #25
    drebis Gæst
    så er der også ankommet brev til øen så nu skal de forskellige smagsvarianter afprøves

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    14 Apr 2009
    Geografisk sted
    7600 Struer
    Indlæg
    200
    Citat Oprindeligt indsendt af drebis Se meddelelser
    så er der også ankommet brev til øen så nu skal de forskellige smagsvarianter afprøves
    Det var godt.. Spændende hvad du syntes om det..
    Hilsen Dikte

  7. #27
    Michsus avatar
    Michsu er offline Depotbestyr for Limfjordsgruppen + Varmestuestrikker
    Tilmeldingsdato
    29 Feb 2012
    Geografisk sted
    Vodskov
    Indlæg
    567
    Jeg har lige prøvet at lave en omgang med ingefær i skiver og saften fra en lime .... det er super ....

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    14 Apr 2009
    Geografisk sted
    7600 Struer
    Indlæg
    200
    Uhm! ja den har jeg også prøvet bare med citron.. lækkert.. hvordan gik det med appelsinen? Godt at du syntes om det.. drebis syntes det er lidt sødt, og det kan hun nok ha' lidt ret i, men afhænger også lidt af hvor længe den får lov at stå. Hvad syntes du?
    Citat Oprindeligt indsendt af Michsu Se meddelelser
    Jeg har lige prøvet at lave en omgang med ingefær i skiver og saften fra en lime .... det er super ....
    Hilsen Dikte

  9. #29
    Michsus avatar
    Michsu er offline Depotbestyr for Limfjordsgruppen + Varmestuestrikker
    Tilmeldingsdato
    29 Feb 2012
    Geografisk sted
    Vodskov
    Indlæg
    567
    Mit står på køkkenbordet kun med en klud over, så det kan "boble af" det står i præcis 48 timer, så er der ikke meget sukker tilbage. Nu har jeg brugt appelsin, citron og lime når det har trukket færdigt, det gir en frisk smag, og ikke alt for sødt. P.S. Jeg bruger altid rørsukker + øko frugt. Jeg er meget tilfreds

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    Tænkte på hvordan det gåt med jer der har fået kefiren, kan I lide det?

    Jeg kan godt lide det især "brygget" på lakridsrod

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •