Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 5 12345 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 43

Emner: Vand kefir

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    14 Apr 2009
    Geografisk sted
    7600 Struer
    Indlæg
    200

    Vand kefir

    Jeg laver drik af vand kefir, og kefiren formerer sig så hurtigt at jeg har mere end jeg selv kan bruge. Jeg har været inde på nettet og har kun kunnet finde et' sted hvor de sælger den. De tager 150,- kr for nogle få spiseskefulde.. Så hvis der er nogle af jer der lige står og mangler, og i vil gi' 50,- kr til porto + boble konvelut. Vil jeg gerne dele. I er selvfølgelig også velkommen til at komme forbi og hente gratis hvis i lige er i nærheden..
    Hilsen Dikte

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    25 Mar 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    397
    Citat Oprindeligt indsendt af dikte Se meddelelser
    Jeg laver drik af vand kefir, og kefiren formerer sig så hurtigt at jeg har mere end jeg selv kan bruge. Jeg har været inde på nettet og har kun kunnet finde et' sted hvor de sælger den. De tager 150,- kr for nogle få spiseskefulde.. Så hvis der er nogle af jer der lige står og mangler, og i vil gi' 50,- kr til porto + boble konvelut. Vil jeg gerne dele. I er selvfølgelig også velkommen til at komme forbi og hente gratis hvis i lige er i nærheden..
    Hej Dikte
    Jeg siger ja-tak til dit tilbud. Sender dig lige en PM
    Husk at smile til verden - så smiler verden til dig.
    Medlem af føs'dags-gruppe 2

  3. #3
    Fedania Gæst
    Ih hvor herligt - du får i hvert fald en PM af mig (når jeg kommer fra arbejde), for det tilbud vil jeg gerne tage imod! :)

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    14 Apr 2009
    Geografisk sted
    7600 Struer
    Indlæg
    200
    Jeg glemte at sige jeg bor lidt nord for Struer (Humlum) hvis i skulle være i nærheden.. Blomsten- Pia: jeg går ind og tjekker din PM nu..
    Fedania: skal nok holde øje med din PM..
    Hilsen Dikte

  5. #5
    Michsus avatar
    Michsu er offline Depotbestyr for Limfjordsgruppen + Varmestuestrikker
    Tilmeldingsdato
    29 Feb 2012
    Geografisk sted
    Vodskov
    Indlæg
    567
    jeg siger også jatak, hvis der er mere ..... adr i mailen ;-)

  6. #6
    Fedania Gæst
    Humlum - er det så ikke svært at lade være med at gå ind i kjolebutikken hver eneste dag og forelske sig gang på gang? De har bare SÅ mange flotte kjoler deroppe! :)

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2012
    Geografisk sted
    nær Herning
    Indlæg
    124
    ...vand kefir... det har jeg aldrig hørt om...smager det godt?... må google...
    The truth may be out there, but lies are inside your head. (T. Pratchett)

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Fanø - 6720
    Indlæg
    304
    Jeg kendte heller ikke vandkefir, men nu har jeg læst på nettet og tænker, at det lyder spændende. Så hvis du stadig har noget tilbage at dele af, vil jeg også gerne stille mig bag i køen og bede om en lille del :-)
    Mange hilsener

    Kastanje

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    14 Apr 2009
    Geografisk sted
    7600 Struer
    Indlæg
    200
    Jo det er bestemt svært at styre sig Der er da også smuttet en kjole med hjem engang imellem.. Kan bestemt anbefales hvis man er på de kanter at ta et "smut" ind omkring Humlum kjoler..Tænk de kommer helt fra sjælland for at se på brudekjoler..

    Kastanje: Hvis du sender mig en PM, kan vi lige bytte adr og konto nr..

    Michsu: Jeg tjekker lige min mail..
    Citat Oprindeligt indsendt af Fedania Se meddelelser
    Humlum - er det så ikke svært at lade være med at gå ind i kjolebutikken hver eneste dag og forelske sig gang på gang? De har bare SÅ mange flotte kjoler deroppe! :)
    Hilsen Dikte

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    14 Apr 2009
    Geografisk sted
    7600 Struer
    Indlæg
    200
    Vi syntes her hjemme at det smager godt. Men andre bryder sig ikke om det..Det har en speciel smag. Lidt i retningen af cider. Men man kan jo næsten selv bestemme smagen afhængi af hvad man bruger af frugt eller te.
    Citat Oprindeligt indsendt af taysha Se meddelelser
    ...vand kefir... det har jeg aldrig hørt om...smager det godt?... må google...
    Hilsen Dikte

Side 1 af 5 12345 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •