Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: Kan ikke anbefales

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    25 Mar 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    397

    Kan ikke anbefales

    For kort tid siden købte jeg dette kit - http://www.stofogsy.dk/Garn/Damer/-U...Sara-Lund.html .
    Allerede fra starten blev jeg irriteret over mønsteret. - Diagrammet er godt nok "rigtig" i forhold til Sara Lund-trøjen - så langt så godt. MEN selve mønsteret passer som "Kong V..... r.." - undskyld.
    Jeg valgte at fortsætte og er nu færdig. Vaskede trøjen på uld-program i vaskemaskinen................. den filtede ikke men krøb. ØV altså når nu ældstedatteren endelig havde ønsket sig noget hjemmestrikket!!!!!!!!! Så jeg må "på den igen" og finde et andet sweatermønster, hvor jeg kan få diagrammet "passet ind" (og så skal den strikkes i noget andet garn).
    Husk at smile til verden - så smiler verden til dig.
    Medlem af føs'dags-gruppe 2

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    15 Aug 2010
    Geografisk sted
    Tølløse
    Indlæg
    259
    Nej hvor ærgerligt , jeg har også strikket den til min ældte datter , men i billigt godt garn fra stof 2000
    Mange strikkehilsner Connie

    Ting tar' tid

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    25 Mar 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    397
    Citat Oprindeligt indsendt af lotusblomsten Se meddelelser
    Nej hvor ærgerligt , jeg har også strikket den til min ældte datter , men i billigt godt garn fra stof 2000
    Hvilken opskrift brugt du????
    Husk at smile til verden - så smiler verden til dig.
    Medlem af føs'dags-gruppe 2

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    11 Mar 2008
    Geografisk sted
    Valby
    Indlæg
    169
    Jeg så en trøje der ligner på kvicklys hjemmeside, har ikke strikket den, så aner ikke om mønstret passer. http://www.kvickly.dk/includefiles/M...krifter+voksne . Det var ærgeligt med den trøje du allerede har strikket, krydser fingre for anden omgang.

    VH. Jonet

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Dec 2010
    Geografisk sted
    Østjylland, Hinnerup
    Indlæg
    236
    Øv, hvor ærgerligt for dig.! Det er jo et stort arbejde at strikke sådan en sweater. Var det selve opskriften eller mønsteret, som var dårligt.??
    Jeg har nemlig selv haft kig på denne - og andre lignende - til min svigerdatter, men har da ikke lyst til købe noget, som ikke er ordentligt...

  6. #6
    Thomas' mormor Gæst
    Surt show og masse arbejde der er spildt. Prøv at henvende dig til forretningen, det ville jeg gøre.

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    ØV ALTSÅ!!! Men gør som Thomas' Mormor foreslår; Skriv eller ring til dem, og fortæl dem om det. Det svarer jo til at du har fået en defekt vare, og det er jo ikke i orden
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  8. #8
    marion Gæst
    kender en der også har lavet opskriften og kan ikke huske om det var i hjemmet den var eller i hendes verden eller måske familie journalen, hun har en hjemmeside der hedder http://www.idumille.dk/shop/frontpage.html prøv at skrive til hende måske du kan købe en opskrift af hende :-)

  9. #9
    cubik Gæst
    Surt show...så er det bare på med vanten igen og få produceret en ny trøje

  10. #10
    lis ai Gæst
    Jeg har strikket den fra Kvickly og i det garn "Voltera", der stod i
    opskriften. Den blev rigtig fin.
    Kan desværre ikke finde den tråd, hvor jeg har vist den.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •