Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 22

Emner: Billedtråd til dobbelt-strik-sammen 2012

  1. #11
    nette strik Gæst
    Hold da op hvor ser det flot og spændende ud Daisy,

    Jeg er nået hertil, mit bliver ikke så farverigt.dobbelt strikket begyndelse 001.jpg

  2. #12
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af nette strik Se meddelelser
    Hold da op hvor ser det flot og spændende ud Daisy,

    Jeg er nået hertil, mit bliver ikke så farverigt.dobbelt strikket begyndelse 001.jpg
    Nu har jeg ryggens midterste bane færdig, hm,,,, ved ikke om jeg er helt tilfreds, det blev ikke helt som jeg havde tænkt mig.
    det hjælper forhåbentlig når de næste baner kommer indtil. jeg strikker videre.

    Ryg dobbelstrik 001.jpg

    Ryg dobbelstrik 002.jpg

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    05 Jul 2010
    Geografisk sted
    Aabenraa
    Indlæg
    891
    Det ser da spændende ud

  4. #14
    nette strik Gæst
    Lidt flere foto`s Dobbelt strikket vest 3.jpg dobbelt strik er sjov at strikke, dog ikke hurtig strik. men stille og rolig kommer den ene bane efter den anden.

  5. #15
    nette strik Gæst
    Nu har jeg ryggen færdig, skal blot have dem syet/ hæklet sammen,Træskæring i Højer 002.jpg

  6. #16
    marion Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af nette strik Se meddelelser
    Nu har jeg ryggen færdig, skal blot have dem syet/ hæklet sammen,Træskæring i Højer 002.jpg
    det ser sgu godt ud er gået helt i stå med mit projekt...

  7. #17
    nette strik Gæst
    er jeg den eneste der endnu dette projekt. ????????

    ØV, jeg nyder ellers at strikke dette.

    Nu er alle baner til forstykket næsten færdig, her har jeg mange farveskift, og derved også en del ender at hæfte, prøvede om det kunne lade sig gøre at strikkehæfte dem, men det blev nu for kompliceret. heller ikke pæn.

    Min første plan var at sy banerene sammen, men jeg endte med at hækle sammen, det var det jeg blev mest tilfreds med, (lærer endel af dette projekt) nyder det fuldt ud.

    dobbelt strik grønne striber 001.jpg

    dobbelt strik grønne striber 006.jpg

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456
    øh nøhh, tror nok jeg endnu er på - fandt en bane i dag, som jeg havde glémt at jeg var begyndt på
    Jeg er ellers meget begejstret for det du har fundet på - var jo slet ikke forberedt på den geniale udformning.
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  9. #19
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af daisy Se meddelelser
    øh nøhh, tror nok jeg endnu er på - fandt en bane i dag, som jeg havde glémt at jeg var begyndt på
    Jeg er ellers meget begejstret for det du har fundet på - var jo slet ikke forberedt på den geniale udformning.

    GODT AT læse du er der endnu. DEJLIGT glæder mig til at se mere fra dine pinde, mit lakker mod enden nu, men næste db strik er i tankerne, tegne brættet

  10. #20
    nette strik Gæst
    SÅ tror jeg at jeg er færdig.....


    at jeg skriver det sådan, er fordi den kan jo strikkes størrer, hvis jeg vil det på et senere tidspunkt. Det er jo blot at sætte flere baner i siden, så den når længere ud på armene. men nu skal den afprøves til den kølige sommer vi desværre har. dog håber jeg den retter sig i maskerne under vask.
    Ja, nu viser jeg den anden side for første gang.Pludselig er den blå kommet med
    Dobbelt strik næsten 001.jpg

    Dobbelt strik næsten 003.jpg

    Dobbelt strik næsten 005.jpg

    Dobbelt strik næsten 007.jpg

    Dobbelt strik næsten 008.jpg

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •