Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 7 af 12 FørsteFørste ... 34567891011 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 70 af 113

Emner: Heddimor leg med uld 2012.

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Såskudaosse
    og Julemor

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Såskudaosse
    Helt Zeb..og tak for knusset
    tak lykketrold..

  3. #63
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Du behøver ikke at trevle op, jeg vil sy det sammen og lave et par firkanter eller andet og sæt over.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #64
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Men jeg har lavet flere striber i det grå ..op af mine pensionat-armenøøøj jeg har lange arme
    Nu har du da fået mig til at tænke mig om.. dit forslag lyder ellers godt i det brede grå stykke..og så bare strikke over de andre grå striber måske??? elller ??

  5. #65
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Efter det jeg kan se så er det oppe ved halsen det er galt i den brede gråstribe ! Er det rigtigt ??
    Så ville jeg filte hele stykke let med en filte nål, så skulle det kunne holde. Evt. med lidt ekstra uld lagt på det strikket, det bliver ikke"klodset" af det, se min elg skål på min hjememside.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #66
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Tak for hjælpen Hundeuld
    ..jeg klipper op ved de grå og samler masker og og strikker nyt garn ind på de "grå"steder

    En halsvarmer mere ...i wensleydale uld og krøller
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #67
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Uha hvor du kan .. har lige været over på værkstedet for at finde lidt uld til på lørdag, fandt lidt meget lidt krøller, dem må du heller få når du får sådan nogle dejlige ting ud af det.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #68
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Jubbie

  9. #69
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Fed superDuper dag i Aladins hule, hentede mine bestillinger, fik atter masser af brugbare tips og
    viden af indehaveren charlotte udi fiber, får, garn, spinding og kartnings behov og har allerede spottet min kommende Karter med kædetræk i butikken..den kan ses
    her og hedder Strauch 200 serien carderhttp://www.mohairgeder.dk/gaardbutik...s/default.aspx

    jeg bestilte graduerede farver til mine 2 børnebørn i BLF uld rødlige og blålige.
    Hun har lavet det så smart at det er forberedt til 2 trådsspinding...(tager det med på lørdag så man kan se det)
    1 billede. og 2 BFL forberedt til 2 trådsspinding..
    3 billede. Min grønne Wensleydale fletning samt en smuk vinrødfletning. Man kan spinde det tyndeste sytråd af det..hvis det er det man vil.
    4 billede. 1 klip af kid mohair (råuld). 5 billede..wensleydale krøller og wensleydalekrøller med finuld billede 6billede. kæmmet alpakka (til min ponchotrøje) 7 billede. babyKamel 8 billede. Cashmere
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  10. #70
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    uha da uha da mums hvor lækkert .
    Den der med med 2 tråds spinding har jeg ikke set før, så det er dejligt du tager den med på lørdag.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 7 af 12 FørsteFørste ... 34567891011 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •