Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 12 FørsteFørste 123456789 ... SidsteSidste
Viser resultater 41 til 50 af 113

Emner: Heddimor leg med uld 2012.

  1. #41
    Rysse Gæst
    Wauw for nogle lækre sager du fik købt. Glæder mig til at høre om din nye rok.

  2. #42
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Tak skal i have

    Min nye "madamme" er superfed..

    Tror jeg oxo må investere i en hurtig flyver ..så har rokken det hele når den skal luftes i lille Danmark..almindelig, Jumbo og snarlig en hurtig flyver.

    Jeg må sige at rygsækken til rokken er suveræn og ekstrem godt polstret til "madammen"..og så er den også lynhurtig til at folde sammen og ud igen..gode lommer har den oxo til alle habbengutterne og week-end tøjet

    Leg med krøllerne på den nye rok og jumbo-spolerne,,
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  3. #43
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2010
    Geografisk sted
    6560 Sønderjylland
    Indlæg
    170
    Citat Oprindeligt indsendt af Heddimor Se meddelelser
    Tak skal i have

    Min nye "madamme" er superfed..

    Tror jeg oxo må investere i en hurtig flyver ..så har rokken det hele når den skal luftes i lille Danmark..almindelig, Jumbo og snarlig en hurtig flyver.

    Jeg må sige at rygsækken til rokken er suveræn og ekstrem godt polstret til "madammen"..og så er den også lynhurtig til at folde sammen og ud igen..gode lommer har den oxo til alle habbengutterne og week-end tøjet

    Leg med krøllerne på den nye rok og jumbo-spolerne,,

    Det ser sjovt ud. Jeg har en lace flyer til min og er rigtig glad for det, så det tror jeg ikke du fortryder. Jeg synes den e uundværlig, når der spindes strømpegarn. Jeg troede ikke jeg ville bruge Jumboen, men kan da se at den skal jeg vist lige have bestilt hjem. Dit garn ser nu noget sjovere ud, end det det lykkes at proppe igennem på den almindelige flyer.

  4. #44
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Her sker da godt nok noget, skal jeg love for Vender tilbage når jeg har mere end et sølle par minutter...
    og Julemor

  5. #45
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Fed måde at bruge de krøller på, glæder mig til at se det af rokken.. vil du tvinde det ?
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #46
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Hundeuld. Pt ..tror jeg ikke jeg vil tvinde det..ved ik endnu.. skal nok lige hive i krøllerne for at tjekke om de nu oxo sidder helt fast og gør de ikke det..tvinder jeg med tyndt færdigt garn på kegle.

    Susoe..er det oxo en kromski sonata du har...ja jumboen er et plus til sådanne garner eller når man skal tvinde fra 2 spoler

    Zeb..10-4 Roger out and over

  7. #47
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2010
    Geografisk sted
    6560 Sønderjylland
    Indlæg
    170
    Citat Oprindeligt indsendt af Heddimor Se meddelelser
    Hundeuld. Pt ..tror jeg ikke jeg vil tvinde det..ved ik endnu.. skal nok lige hive i krøllerne for at tjekke om de nu oxo sidder helt fast og gør de ikke det..tvinder jeg med tyndt færdigt garn på kegle.

    Susoe..er det oxo en kromski sonata du har...ja jumboen er et plus til sådanne garner eller når man skal tvinde fra 2 spoler

    Zeb..10-4 Roger out and over
    Jeg må bryde sammen og tilstå at jeg har en Kromski Polonaise og Sonataen, og så lige en Louèt. Jeg bruger dem allesammen og er især glad for Kromskierne da de bruger fælles spoler

  8. #48
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    .. det er så helt i orden.. jeg har osse kun tre
    1 Svensker og 2 stk.kromski ....ens spoler er sagen til begge kromski

  9. #49
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Nøøøj det kræver ultra god tålmodighed..nøkkerne er i vejen for de lange lokker..tror jeg fjerner dem og skruer 3 store O ringe på..hvoraf den ene skal kunne glide..(Aura rokken´s system er suveræn til netop denne slags udfoldelse..men den er hammer dyr)
    Holder lige en pause med dem..indtil georg gearløs har været på spil

    Men det er super flotte lange lokker ..mange af dem er 30cm

    Fik lige spundet et lille fed af lokkerne..1 tråd
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  10. #50
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ej hvor ser det godt ud... glæder mig til at se hvordan du vil lege med det
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 5 af 12 FørsteFørste 123456789 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •