Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 12 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 113

Emner: Heddimor leg med uld 2012.

  1. #11
    drebis Gæst
    Det ser ud som noget rigtigt lækkert garn, og hvor ser det dog hyggelligt ud ;)

    Og jo, bubbihund, jeg kan sagtens følge din fantasi.

    er her nogen der ved hvor man udover det der står på rokken kan lære at bruge en rok? jeg får snart sådan en og jeg aner jo ik noget som helst om det
    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    Hi hi hi, kan ikke lade være med at flække af grin hver gang, der er nogen der laver noget med hundeuld.

    Jeg ser for mig, at det er stakkels Bente (hundeuld), der bliver kørt igennem en rok - kan I lige forestille Jer det?? (Syg tankegang, men sådan er det når man har en livlig fantasi)

    Men MUMS hvor er det pink garn bare blevet lækkert!!!!

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Hæ hæ hæ, ja, drebis og Heddimor, det er dejligt at andre også kan se det sjove i det. Så er det ikke kun mig der er "skør"
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Drebis..fedt du oxo skal "rokke"..
    En spole med hundeuld.. her har jeg spundet ved at strække armen bagud.. det "pelser mere".. og måske er der kommet dækhår med

    Måtte lige spinde en spole med lidt andre farver .. syntes bestemt det minder mig om de farver som er i en herre morgenkåbe..da det var færdigt..

    (har spundet et til fed hundeuld/merino..meeen det ligner de andre jeg allerede har lagt ud..sååå intet billede der)
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #15
    Rysse Gæst
    Hvor ser det godt ud. Ha ha... der fik du vist lige sat ord på faverne i det første billede - de bliver ved med at dukke op for min nethinde.

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2010
    Geografisk sted
    6560 Sønderjylland
    Indlæg
    170
    Citat Oprindeligt indsendt af drebis Se meddelelser
    Det ser ud som noget rigtigt lækkert garn, og hvor ser det dog hyggelligt ud ;)

    Og jo, bubbihund, jeg kan sagtens følge din fantasi.

    er her nogen der ved hvor man udover det der står på rokken kan lære at bruge en rok? jeg får snart sådan en og jeg aner jo ik noget som helst om det
    der er vildt mange instruktionsvideoer op youtube om spinning. Held og lykke med læreprocessen. At spinde er ren terapi, når først teknikken mestres.

  7. #17
    cubik Gæst
    Det ser rigtigt godt ud....jeg glæder mig også til at komme i gang med min nyligt anskaffede rok.....mangler bare lidt hjælp til at starte op på

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Rysse.. det samme her..
    men håber på..det ser anderledes ud ved strik/hækling

    Susoe..ka kun give dig ret
    Cubik og drebis..håber i vil komme til at nyde spinderiet når i kommer i gang

    Her er lige et fed ..hundeuld og halv merino/Tencel

    Uldfestival i maj i Saltum nær Blokhus her er programmet
    http://www.uldfestival.dk/dk/besoeg_festivalen/program/

    og rene fra rokken kommer..hun har gode tilbud man kan bestille på forhånd hvis man skal derover til fastlandet
    http://www.enuldenaffaere.dk/Main_dk.htm
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Mit FlowerPower garn

    Jeg blev helt sommer inspireret i dag, i det pragtfulde solskin, med studenes brølen og fuglenes kvidren

    En dejlig udfordring at eksperimentere og kombinere uld med andet materiale ..sååå fedt at spinde
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Hold da op som du kan flot!
    Spelsauen
    varmestuestrikker

Side 2 af 12 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •