Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 15

Emner: Beholdere til forårsblomsterne ude

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515

    Beholdere til forårsblomsterne ude

    Opfordrer til en tråd med billeder af, hvad vi planter forårsblomsterne i...

    Her er et par input fra mig
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  2. #2
    lenemormeinild Gæst
    Takker for de skønne ideer nu kan de gamle slidte gummistøvler blive genbrug:-)

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Man bliver i godt forårshumør, når man bliver budt velkommen hos dig af dine altid skønne idefyldte ting.


    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Herligt Zep .. jeg kan fortælle at selve blomsterhovderne på stedmor blomster er guf for rådyr , men de lader da plantet stå.

    Se nu her hvis du har et par bovser i overskud,bovser.jpg så er der perfekte til planter.. de er fundet på nettet..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Takker

    Stedmoderblomster er skam også spiselige Hundeuld

    Sådan nogle bukser har jeg godt nok ikke set før
    og Julemor

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.844
    En tepotte med planter i har jeg vist set før. Men gamle bukser og sko. Det er en sjov ide.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #7
    mosehuset Gæst

    Forårsblomster

    I går var vi med til affalsindsamlingen i DN, der blev der samlet en gammel bulet zinkspand ind, den fik da ranet til mig og planen er, der skal plantes noget i den. Jeg har endnu ikke helt bestemt mig, men når det er gjort, så skal I nok få den at se.

  8. #8
    Fedania Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Se nu her hvis du har et par bovser i overskud,bovser.jpg så er der perfekte til planter.. de er fundet på nettet..
    Ej hvor sejt! Jeg ville ønske jeg havde en altan hvor noget sådan kunne lade sig gøre - det er bare specielt på den helt rigtige måde!

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Citat Oprindeligt indsendt af mosehuset Se meddelelser
    I går var vi med til affalsindsamlingen i DN, der blev der samlet en gammel bulet zinkspand ind, den fik da ranet til mig og planen er, der skal plantes noget i den. Jeg har endnu ikke helt bestemt mig, men når det er gjort, så skal I nok få den at se.
    Tillykke med "fangsten" Gamle zinkspande er også i høj kurs hos mig. Jeg plantede en af mine 2 til i marts...

    Zinkspand forår.jpg

    Og så lige et nærbilled af blomsterne, jeg tog igår

    Lille spand på trappe.jpg
    og Julemor

  10. #10
    mosehuset Gæst

    Forårsblomster

    Så er jeg startet og planen er lagt. Jeg er startet med at lave et lille piletræ af kinesisk fladpil ( dragepil )i spanden. Idag har jeg købt frø til susanne med det sorte øje, som bliver sået idag. De skal så plantes når de er klar. Det trot jeg kan blive rigtig flot.
    Når så det bliver efterår og blomsterne er væk, skal træet plantes ud i et område her på matriklen, som altid er meget sumpet, der kan det så stå og drikke noget af alt det vand, og så med tiden bliver det jo mere stabilt. Når jeg så finder nogle sten rundt omkring vil jeg fylde dem i træet og lige pludselig har jeg et " STENTRÆ "
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •