Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 2 af 2

Emner: bubbihunds færdige ting 2012

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321

    bubbihunds færdige ting 2012

    Halløjsovs, så er jeg kommet (lidt) igang med at lave lidt kreativt.

    Min nevø skal konfirmeres på lørdag, og jeg synes ærligt talt, at de telegrammer man kan købe er r**kedelige. Og for første gang i laaaaaang tid kom tanken: "Sådan ét laver du da selv"

    Og så så jeg, at asmile4you havde en skøn blog, og inde på den, der tyvstjal jeg hendes "Skjorte kort" - tak for idéen .
    I kan finde kortene her

    Billede0104.jpgBillede0106.jpgBillede0109.jpg

    Og ja ja, jeg ved da godt, at de ikke er helt som dem asmile4you har lavet, men de er bare lavet på "luren-kig", og uden nogen som helst form for skabeloner eller mål på de forskellige ting. Er dog heller ikke VOLDSOMT tilfreds med det, men lidt har også ret, og nu er jeg da i det mindste kommet lidt igang igen - juhuuuuu
    (og giver ham det nok alligevel, for ved nemlig ikke om jeg orker, at lave et andet )


    (Og knægten er åbenbart blevet vild med orange (spørg mig ikke hvorfor), så selvfølgelig skal skjorten være orange)
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Takker for de fine ord

    Uha Strikkemutter, det er skam helt lige - er sygeligt perfektionist omkring sådan noget
    Men jeg synes, at kraven blev lige "udringet" nok. Ville godt have lavet den lidt kortere...men han blev glad for kortet (især fordi jeg gerne ville have haft ham til at have tage et cremefarvet slips på, og nu kunne han jo se hvordan det ville have set ud )

    Jeg fik lov - både af ham selv og hans mor til at uploade et foto af ham. I kan se det i denne tråd: http://rokken3.dk/forum/showthread.p...090#post331090
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •