Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: sækkestol med skjult indhold

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515

    sækkestol med skjult indhold

    Der var engang en sækkestol. Det var en god gammel sækkestol. Stor og rummelig og lidt slidt i betrækket. Den var som et par gamle yndlingsbukser, som ganske vist ikke længere er pæne, men de sidder så godt... Altså lige indtil den dag, hvor en kat besluttede sig for, at den ikke kunne holde sig længere og brugte sækkestolen som toilet. Nu var det en stor sækkestol, så tanken om at fjerne det, der var trængt ind mellem krøyerkuglerne blev meget hurtigt droppet.

    Betrækket blev taget af og vasket grundigt og lagt til side. En dag kunne det jo måske sprættes op og bruges til at lave mønster til nye sækkestole...

    Genbrug af sækkestol.jpg


    Men hvad var nu det, tænkte det gamle sækkestolsbetræk ved sig selv igår. Jeg fornemmer, at jeg bliver tykkere og tykkere og tykkere! Er jeg mon ved at blive en sækkestol igen?

    Sækkestol fyldt.jpg

    Næææh eller jo, men så alligevel ikke. For det er ikke en ny indmad med kugler i, der fylder betrækket. Det er såmænd alt strømpegarnet, som nu kommer fra kroge, poser, kasser, hylder, hjørner og slige vinterhi og langsomt men sikkert fylder det gamle betræk

    Sækkestol Strømpegarn.jpg
    og Julemor

  2. #2
    lis ai Gæst
    sødt eventyr om det gamle betræk Zep og god ide.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Uha da hvilken god ide ... ingen vil tænke på den er fyldt af garn ej heller husbonden Forresten vi har sådan betræk i kigkassen.dk , gå ind under boligen
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Tak skal I have Ja når nu man er nødsaget til at samle alle sine småbitte lagre af strømpegarn på ét sted, så må man være lidt snedig og camouflere, hvor meget, det har formeret sig Og så er den forøvrigt dejligt nem at flytte rundt med!
    og Julemor

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •