Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 9 af 12 FørsteFørste ... 56789101112 SidsteSidste
Viser resultater 81 til 90 af 114

Emner: Dobbelt-strik-sammen for alle 2012

  1. #81
    nette strik Gæst
    Hold ud Marion, det er svært de første mdr uden røg, men vilje og evt. plaster skal der til, jeg har været røgfri nu i over et år, efter 35 år med tobaken som uvane, de senere år ca. 40 stk om dagen,

    DET ER DET BEDSTE JEG NOGEN SINDE HAR GJORT FOR MIG SELV, aldrig mere røg. jeg savner det ind imellem stadig, så er det hjernen skal have noget andet at beskæftige sig med. for mit vedkommende gulerødder, gå ture frisk luft, strikketøj,


    Du må igang med db strikketøjet så glemmer du og kroppen at du mangler tobakken.

  2. #82
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Ja, hold dine hænder beskæftiget med noget andet end cigaretter.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #83
    fredsminde Gæst

    Smiler

    Citat Oprindeligt indsendt af marion Se meddelelser
    uhhh jeg er slet ikke kommet igang endnu forsøger at holde op med at ryge hvilket gør at jeg absolut ingenting kan foretage mig føler jeg så ender sgu nok med at droppe det projekt for denne gang(altså med at stoppe med at ryge) for det orker jeg sørme ikke lige.

    men det ser godt nok spændende ud og flot ud det i kommer frem til håber jeg snart får mit garn.... ellers må jeg jeg jo bare lave det i supersoften :-)
    det er svært at sætte sig ind i, når man aldrig har røget ( undtagen i fuldskab en gang i sin grønne ungdom )

    men jeg krydser fingre for dig

    håber du får styr på dine farver

    jeg har desværre allerede tankerne ved det næste projekt - ikke fordi jeg er færdig - langfra - men jeg har lige bestilt z-tvundet garn til tvebinding - så måske jeg lige snupper en lille pause på et senere tidspunkt ( når garnet er farvet)

  4. #84
    marion Gæst
    Ja jeg håber det kommer idag

  5. #85
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456

    Ændringer i opslag

    Nu har jeg ændret oplægget, så det måske er tydeligere, at alle kan deltage kom med forslag,
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  6. #86
    Tilmeldingsdato
    01 Dec 2010
    Geografisk sted
    Østjylland, Hinnerup
    Indlæg
    236
    Jeg har fulgt med på sidelinien, siden trådens start, og vil rigtig gerne være med..!
    Jeg er lige startet på et tørklæde - efter eget mønster - med inspiration i dette tørklæde: http://www.ravelry.com/patterns/libr...-woven-windows

  7. #87
    fredsminde Gæst

    Smiler

    dejligt at du hopper med på en omgang dobbelt Enya
    velkommen

  8. #88
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456
    Det lyder godt Enya Er spændt på at se dit arbejde her http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=30556 når du synes du er kommet langt nok

    har kigget på det på Ravelry - der er mange muligheder for inspiration i det tørklæde
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  9. #89
    Tilmeldingsdato
    01 Dec 2010
    Geografisk sted
    Østjylland, Hinnerup
    Indlæg
    236
    Tak for det.! Jeg vil lægge foto ind, når jeg er kommet lidt længere - det tager noget længere tid at strikke end alm. strik,
    men er både sjovt og anderledes.!

  10. #90
    marion Gæst
    æv mit garn er heller ikke kommet idag snøft...

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •